۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه : آغاز تعریض خیابان انقلاب اسلامی و ساماندهی پیاده رو جنب پمپ بنزین  .

شهردار پاوه : آغاز تعریض خیابان انقلاب اسلامی و ساماندهی پیاده رو جنب پمپ بنزین .

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با اشاره به آغاز تعریض خیابان انقلاب اسلامی گفت : : خیابان انقلاب اسلامی که به عنوان اصلی ترین و مرکزی ترین خیابان شهر محسوب می شود همیشه بار ترافیکی سنگینی را تحمل می کرد از این رو طرح تعریض آن در دستور کار شهرداری […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با اشاره به آغاز تعریض خیابان انقلاب اسلامی گفت : : خیابان انقلاب اسلامی که به عنوان اصلی ترین و مرکزی ترین خیابان شهر محسوب می شود همیشه بار ترافیکی سنگینی را تحمل می کرد از این رو طرح تعریض آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
شهردار پاوه در ادامه به اهمیت اجرای این طرح در راستای بازگشایی معابر اشاره کرد و گفت : شهرداری دیشب عملاً مقدمات تعریض این خیابان را آغاز نمود که این تعریض ۲ متر را به عرض این خیابان اضافه می کند .
شهردار پاوه با اشاره به این‌که همسان سازی و ساماندهی پیاده رو خیابان مذکور همزمان با اجرای عملیات عمرانی تعریض خیابان در این محور انجام می شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم مراحل باقی‌مانده از این طرح را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به سرانجام برسانیم.
وی هدف از اجرای این تعریض را سهولت در تردد شهروندان و وسایل نقلیه ، جلوگیری از ایجاد هر گونه گره ترافیکی بمنظور روانسازی ترافیک و زبیاسازی معابر عنوان کرد .
میری مشارکت حداکثری شهروندان فهیم پاوه را گامی مهم و موثر در پیشبرد و اجرای برنامه ها و طرح های شهرداری دانست و خاطر نشان کرد : امیدواریم که شهروندان فهیم و با فرهنگ پاوه با همکاری و مشارکت همه جانبه خود همواره یار و یاور ما در اجرای طرح ها و برنامه ها باشند چرا که مشارکت حداکثری مردم باعث تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود .
شهردار پاوه در پایان عنوان نمود از همکاری اداره برق شهرستان در خصوص جابجایی به موقع تیرهای برق موجود در پیاه ده رو که موجبات تسریع در روند اجرایی پروژه را فراهم ساخت کمال تشکر را دارم.

عکس های قبل از انجام کار

۹۴٫۹٫۲۶ (۶)

 

 

 

 

۹۴٫۹٫۲۶ (۸)

 

 

 

 

۹۴٫۹٫۲۶ (۹)

 

 

 

۹۴٫۹٫۲۶

عکس های آغاز تعریض خیابان و بازدید شهردار در حین اجرای پروژه

 

 

 

 

IMG_2505

 

 

 

 

IMG_2513

 

 

 

IMG_2515

 

 

 

IMG_2516

 

 

 

IMG_2517

 

 

 

IMG_2518

 

 

 

 

IMG_2519

 

 

 

 

IMG_2520

 

 

 

IMG_2524

 

 

 

IMG_2533

 

 

 

IMG_2545

 

 

 

IMG_2555

 

 

 

IMG_2560

 

 

 

IMG_2564

 

 

 

IMG_2574

 

 

 

 

IMG_2579

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*