۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
«دومین گزارش فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری پاوه»

«دومین گزارش فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری پاوه»

  به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، آقای علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت به تمامی مسلمانان جهان علی‌الخصوص شهروندان متدین پاوه عنوان نمود: علی‌رغم اینکه شهرداری در حال حاضر به علت بدهی‌های سنگین بر جای مانده از سنوات گذشته (که تا کنون مبلغ ۳ میلیارد […]

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، آقای علی‌محمد میری شهردار پاوه ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت به تمامی مسلمانان جهان علی‌الخصوص شهروندان متدین پاوه عنوان نمود:

علی‌رغم اینکه شهرداری در حال حاضر به علت بدهی‌های سنگین بر جای مانده از سنوات گذشته (که تا کنون مبلغ ۳ میلیارد تومان برآورد شده است) و همچنین به دلیل شرایط اقتصادی کشور، با کاهش چشم‌گیر اعتبارات و درآمد مواجه شده است اما با مدیریت صحیح و اصولی هزینه و رعایت اصل صرفه‌جویی و انضباط دقیق مالی و در نتیجه بدون مقروض شدن در حال پیشبرد شتابان امور عمرانی و خدماتی بر اساس استانداردهای مهندسی می‌باشد که ان‌شاءا… در آینده نیز با مشارکت و همراهی شهروندان محترم –که یکی از ارکان مهم موفقیت شهرداری است- و با حمایت‌های مسئولان محترم شهرستان و استان و با بهره‌گرفتن از نظرات و راهکارهای کارشناسی اهل فن، بزرگان، نخبگان و دلسوزان شهر و صد البته با کمک و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر می‌توان این روند رو به جلو در راستای دستیابی به توسعه و آبادانی شهر پاوه را ادامه داد و به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرداری در خصوص توسعه شهر جامه عمل پوشاند.

وی پاره‌ای از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری را به شرح ذیل بیان نمود:

  • تعریض و اصلاح هندسی خیابان انقلاب اسلامی در قسمت جلوی پمپ بنزین: این بخش از خیابان تاکنون فاقد پیاده‌رو بوده و گذر عابر پیاده از داخل خیابان صورت می‌گرفت که این امر هم سلامت عابرین را با خطر مواجه و هم بار ترافیکی نقطه مذکور را سنگین‌تر می‌ساخت. با اجرای این طرح ۵/۲ متر به عرض خیابان اضافه می‌شود و قسمتی هم برای پیاده‌رو در نظر گرفته می‌شود و همچنین اصول بهداشتی و فنی دفع آب سطحی در نقطه مذکور لحاظ می‌گردد که در اینجا از مدیریت محترم اداره برق در خصوص جابجایی تیر برق مکان مذکور تشکر و قدردانی می‌شود.

قبل از اجرا

۹۴٫۹٫۲۶-۸

 

حین اجرا

IMG_3525

 

 

 

IMG_3603

 

 

 

  • اصلاح هندسی تقاطع خیابان رسالت به خیابان انقلاب اسلامی واقع در جلوی مخابرات: با انجام این اصلاح در این نقطه که یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر بود با برداشت حدود ۸۰ سانتیمتر از کف معبر مذکور موجبات تسطیح و کاهش شیب آن فراهم شد و همچنین تفکیک ورودی و خروجی و دفع صحیح و فنی آب‌های سطحی و ایجاد پیاده‌رو لحاظ شد. پس از اجرای این طرح می‌توان از نقطه مذکورجهت دور زدن اضطراری نیز استفاده نمود.
  • اصلاح هندسی تقاطع خیابان انقلاب اسلامی به خیابان خانقاه

قبل از اجرا

DSC02011

 

حین اجرا

IMG_3573

  • اصلاح هندسی تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خانقاه

حین اجرا

IMG_4223

 

IMG_4229

 

 

  • پله‌بندی کوچه تربیت ۹ واقع در شهرک فرهنگیان که تردد شهروندان در آن به سختی انجام می‌گرفت و تقریباً در حال قطع شدن بود.

قبل از اجرا

IMG_3171

حین اجرا

IMG_3348

  • پله‌بندی کوچه تربیت ۱۰ واقع در شهرک فرهنگیان که به علت وضعیت بسیار بد آن هر لحظه احتمال بروز حادثه برای ساکنان به هنگام عبور از کوچه وجود داشت.

قبل از اجرا

IMG_3163

حین اجرا

IMG_3349

 

 

 

IMG_3509

  • اجرای پله‌بندی کوچه جنب مسجد قبا که تردد نمازگزاران و اهالی محل به سختی صورت می‌گرفت.

حین اجرا

IMG_3008

بعد از اجرا

IMG_3336

  • تکمیل پله‌بندی کوچه جنب دادگستری

حین اجرا

IMG_2990

بعد از اجرا

IMG_3116

  • جدول‌گذاری و تسطیح کوچه پشت دادگستری

قبل از اجرا

IMG_2700

حین اجرا

IMG_2979IMG_3118

بعد از اجرا

IMG_3614

  • نصب پل ورودی ساختمان دادگستری

بعد از انجام

IMG_3544

  • جدول‌گذاری خیابان آرامگاه منتهی به کوچه هتل ارم

حین اجرا

DSC01879 DSC01885

  • تکمیل جدول‌گذاری معبر مرقد حاجی

بعد از اجرا

IMG_3391

 

  • اصلاح و ترمیم پل ورودی کوچه سنگ‌فرش

قبل از اجرا

IMG_3419

حین اجرا

IMG_3472

بعد از اجرا

IMG_3583

 

  • اصلاح هندسی ورودی و خروجی ترمینال سابق کرمانشاه و همچنین بهسازی و ساماندهی محوطه داخل آن جهت استقرار وانت‌بارهای میوه‌فروش و همچنین مسابرهای شخصی روستاها و بخش‌های همجوار که قبل از این در ورودی شهر تجمع می‌کردند و باعث ایجاد آلودگی دیداری شدید در پیشانی شهر شده بود. این طرح با هماهنگی و همکاری مدیریت محترم راهنمایی و رانندگی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

قبل از اجرا

IMG_3430

حین اجرا

IMG_3431IMG_3542IMG_3621

 

  • اجرای طرح تاکسی‌برد به منظور ساماندهی بیش از پیش امر تبلیغات در شهر
  • IMG_2492
  • نظارت بیشتر بر نظافت شهر

 

  • انشعاب و لوله‌کشی گاز مسجد بلوار به منظور رفاه حال نمازگزاران محترم

 

 

  • IMG_3620

شهردار پاوه در پایان عنوان نمود از عموم شهروندان شریف که در حین اجرای طرح‌های مذکور به زحمت افتادند و با سعه صدر تحمل نمودند، مسئولین و کارشناسان اداره محترم برق و مدیریت و عوامل محترم راهنمایی و رانندگی که نهایت همکاری را با شهرداری داشته‌اند، از مجموعه اعضای محترم شورای اسلامی شهر که در این راستا ما را یاری نموده‌اند و همچنین از همکاران خود در شهرداری که سهم مهمی در اجرای پروژه‌ها داشته‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. با سپاس از شهردار محترم،لطفا سری هم به کوچه هورامان دهم بزنید …

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*