۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه خبر داد : اجرای عملیات برف روبی خیابانها و معابر شهر پاوه

شهردار پاوه خبر داد : اجرای عملیات برف روبی خیابانها و معابر شهر پاوه

شهردار پاوه با اشاره به بارش دوباره برف در روزهای اخیر گفت : همزمان با بارش شدید برف خیابانها و معابر شهر برف روبی شدند به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با اعلام خبر فوق گفت : بارش شدید برف از دیشب در شهر پاوه آغاز و چهره این شهر را […]

شهردار پاوه با اشاره به بارش دوباره برف در روزهای اخیر گفت : همزمان با بارش شدید برف خیابانها و معابر شهر برف روبی شدند

IMG_2653

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با اعلام خبر فوق گفت : بارش شدید برف از دیشب در شهر پاوه آغاز و چهره این شهر را دوباره سفید پوش کرد.
وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد عملیات زمستانی و برف روبی شهرداری اظهار داشت : این ستاد باآماده باش کامل نیروها و تشکیل اکیپ های برف روبی و با به کارگیری ماشین آلات در راستای بهبود عبور و مرور شهری فعالیت خود را انجام می دهد .

میری با اشاره به بارش نزولات آسمانی از دیشب و ساعات ابتدایی امروز در شهر گفت : اکیپ‌های ستاد عملیات زمستانی شهرداری به حالت آماده باش در آمده و عملیات برف روبی را در رابطه با بازگشایی خیابانها آغاز نموده اند .

شهردار پاوه به نصب مخزن های مخصوص شن و نمک در معابر شیب دار شهر اشاره کرد و اظهار داشت : شهروندان می توانند در مواقع ضروری از شن و نمک این مخزن برای معابر آسفالته استفاده نمایند وی از شهروندان خواست از این نمک در داخل منزل و پیاده روها استفاده نکنند چرا که نمک به دلیل خورندگی باعث تخریب موزاییک منازل و معابر می گردد.

علی محمد میری در پایان تصریح کرد : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکل در چگونگی نحوه برف روبی خیابانها می توانند به ستاد عملیات زمستانی شهرداری واقع در خیابان امام محمد غزالی مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۱۲۳۴۴۴تماس حاصل نمایند .

IMG_2615

IMG_2617

IMG_2624

IMG_2628

IMG_2640

IMG_2645

IMG_2646

IMG_2650

IMG_2651

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*