۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
” برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شهرداری “

” برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شهرداری “

مراسمی به منظور تقدیر و تشکر از زحمات کارگران شهرداری روز دو شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۴ ساعت ۱۲ در اتاق کار شهردار ، با همکاری یکی از خیرین محترم شهر پاوه که نخواستند نامش فاش شود برگزار شد. علی محمد میری پس از عرض سلام و خیر مقدم خدمت مدعوین محترم، طی سخنانی با اشاره به […]

مراسمی به منظور تقدیر و تشکر از زحمات کارگران شهرداری روز دو شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۴ ساعت ۱۲ در اتاق کار شهردار ، با همکاری یکی از خیرین محترم شهر پاوه که نخواستند نامش فاش شود برگزار شد.

IMG_2678
علی محمد میری پس از عرض سلام و خیر مقدم خدمت مدعوین محترم، طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای کارگران در جامعه اظهار داشت: بزرگترین عبادت خدمت به مردم است و شما کارگران شهرداری کسانی هستید که خالصانه و با جان و دل در خدمت آسایش و آرامش  مردم هستید .

IMG_2682
شهردار پاوه با اشاره به زحمات فراوان کارگران بیان نمود کار کارگران در فرهنگ اصیل دینی ما ارزشمندترین کار است و بزرگترین عبادت است.

میری در ادامه از خانواده محترم کارگران و زحمات کارگران عزیز تقدیر و تشکر بعمل آورد و اظهار نمودند از اقدام این عزیز خیر در خرید پارچه بمنظور تجلیل از کارگران عزیز تشکر می نمایم و امیدوارم خداوند تبارک و تعالی پادش این عزیز خیر و نیکو کار را بدهد .

IMG_2684

شهردار در نتیجه گیری بحث به نقش کارگران در جامعه اشاره و بیان داشت با انجام درست وظیفه خود در نظافت شهر کوشا باشید.

دیگر سخنرانان مراسم، آقایان آزاد حسینی رئیس شورای شهر و محمد فاروق یوسفی عضو شورای شهر ضمن عرض سلام و خیر¬مقدم خدمت مدعوین محترم ، به نقش ارزنده کارگران اشاره کردند و به قدردانی از زحمات آنان پرداختند و از مجموعه شورا و شهرداری پاوه در حمایت از کارگران خواستار توجه بیشتر به کارگران در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز شهر پاوه شدند و از این فرد محترم که نسبت به خرید پارچه به کارگران عزیز اقدام نمودند تقدیر و تشکر لازم را بعمل آوردند.

IMG_2687 IMG_2703

سپس یکی از کارگران به نمایندگی از همه کارگران مشکلات و خواسته های خود را از شهردار بیان نمودند و خواستار پرداخت حق و حقوق کارگران شدند .

IMG_2698
پایان بخش مراسم اهداء جوائز به کارگران بمنظور تجلیل از زحمات آنان بود.

IMG_2711 IMG_2712 IMG_2713 IMG_2715 IMG_2718 IMG_2721 IMG_2727 IMG_2731 IMG_2732 IMG_2734 IMG_2739

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*