۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
ماموران شهرداری برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف همچنان در آماده باش

ماموران شهرداری برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف همچنان در آماده باش

بارش شدید برف که از چند روز گذشته در شهر پاوه آغاز شده بود و باعث یخ زدگی معابر شده بود، تمام نیروهای خدمات شهری، امدادی و همچنین آتش نشانی را به حالت آماده باش در آورده است تا به رفع مشکلات ایجاد شده بپردازند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، در همین رابطه شهردار […]

بارش شدید برف که از چند روز گذشته در شهر پاوه آغاز شده بود و باعث یخ زدگی معابر شده بود، تمام نیروهای خدمات شهری، امدادی و همچنین آتش نشانی را به حالت آماده باش در آورده است تا به رفع مشکلات ایجاد شده بپردازند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، در همین رابطه شهردار پاوه با اشاره به یخ زدگی معابر که به دنبال بارش شدید برف در برخی مناطق شهر ایجاد شده است گفت: هم اکنون با تلاش مستمر و با همه توان کارکنان شهرداری، در حال برطرف شدن هستند
علی محمد میری با بیان اینکه خدمات شهری، ستاد بحران، اجرائیات، آتش‌نشانی و … همه پای کار هستند، تاکید کرد: نیروهای خدماتی شهرداری در حال کار هستند تا انسدادی در خروجی‌های آب و یا تجمع زباله وشاخ و برگ درختان را در سطح شهر نداشته باشیم.
وی بابیان اینکه با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی از مشکلات در سطح شهر تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده است، افزود: امسال با پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت.
شهردار پاوه در ادامه از شهروندان خواست تا با رعایت مسائل ایمنی در مواقعی که بارندگی ها به این شکل وجود دارد حتی المقدور از تردد زیاد و غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

IMG_2615

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*