۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
جلسه هم اندیشی شهردار با مسئولین واحدهای مختلف اداره در دفتر کار آقای شهردار تشکیل گردید

جلسه هم اندیشی شهردار با مسئولین واحدهای مختلف اداره در دفتر کار آقای شهردار تشکیل گردید

در ابتدای نشست آقای میری شهردار پاوه ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت همکاران زحمتکش اداره ، توافق هسته ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، این سربلندی و پیروزی را تبریک گفت و اظهار داشتند امیدوارم دوران گذار از تحریم توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را فراهم نماید. وی […]

در ابتدای نشست آقای میری شهردار پاوه ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت همکاران زحمتکش اداره ، توافق هسته ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، این سربلندی و پیروزی را تبریک گفت و اظهار داشتند امیدوارم دوران گذار از تحریم توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را فراهم نماید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بررسی اوضاع و احوال کل کشور در زمان تحریمها اظهار داشتند تحریمها اثرهای بدی در کل کشور و در همه بخشها به جا گذاشت اما شهرداریها از همه بخشها بیشتر آسیب دیدند، کاهش چشمگیر اعتبارات دولتی از یک طرف و عدم پرداخت به موقع عوارض از سوی مردم از طرف دیگر شهرداریها را با مشکل روبرو کرد.

در ادامه شهردار از کارکنان خواست رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از انجام کار غیر قانونی پرهیز نمایند.

سپس شهردار با اشاره به اینکه امروزه در بحرانی ترین دوران شهرداری قرار داریم چند توصیه کاری را برای همکاران یادآوری و خواستار رعایت آنها در انجام امورات شدند وی به موضوع بحران مالی پرداختند و اظهار داشتند صرفه جویی مالی و درآمد زایی در اولویت باشند ، هزینه ها مدیریت شود تا به امید خدا از این بحران گذر کنیم . شهردار با اشاره به اینکه همه شما کارشناس هستید و باید کار کارشناسی انجام دهید اظهار داشت شما به عنوان مسئول واحد تشخیص کار دهید و در چهارچوب شرح وظایف آن را انجام دهید.

شهردار در پایان توصیه های عمومی به تقسیم وظایف واحدها پرداختند و از مسئولین واحدها خواستند که با احساس مسئولیت در حوزه کاری خویش امورات خود را به نحو احسن انجام دهند و کم کاری نشود و با وجدان کاری بیشتر دلسوز شهرداری باشیم و حریم اداره را حفظ نمائیم.

در پایان نشست شهردار به انتخابان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره و تأکید نمودند به هیچ عنوان به نفع یا ضرر کسی با امکانات اداره و یا در ساعات اداری در محیط اداره تبلیغ نشود .

IMG_4052

IMG_4050

IMG_4053

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*