۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه : اولین جلسه کارگروه دهه مبارک فجر شهرداری پاوه تشکیل شد

شهردار پاوه : اولین جلسه کارگروه دهه مبارک فجر شهرداری پاوه تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری در جلسه ای که با حضور مسئولین واحدهای مرتبط برگزار شد، طی سخنانی گفت: دهه فجر نقطه عطفی است که ملت سرافراز و شریف ایران اسلامی با توجه به آرمانهای انقلاب اسلامی، به آن می بالند و هر ساله این ایام را به بهترین نحو ممکن […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری در جلسه ای که با حضور مسئولین واحدهای مرتبط برگزار شد، طی سخنانی گفت: دهه فجر نقطه عطفی است که ملت سرافراز و شریف ایران اسلامی با توجه به آرمانهای انقلاب اسلامی، به آن می بالند و هر ساله این ایام را به بهترین نحو ممکن گرامی می دارند.
میری افزود: ملت شهیدپرور ایران اسلامی با هوشیاری و عزمی پولادین و با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را هدف والای خود قرار داد تا برگ زرینی را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزند.
وی به نقش پررنگ شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس در پاسداشت انقلاب اسلامی اشاره کرد و پیروی از ولایت و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را رمز پیروزی انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دانست.
شهردار پاوه در ادامه گفت: شهرداری تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در کنار مردم، جشن باشکوهی برگزار نماید.
میری افزود: در سطح شهر سعی بر آن است که تزئینات شهر را با شکوهتر و با نشاط تر از سنوات گذشته به نمایش بگذاریم تا در ایجاد فضایی پر از نشاط و شادابی متناسب با ایام فرخنده دهه مبارک فجر اقدام لازم بعمل آید.

IMG_4064

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*