۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
احداث معبر جدید سواره رو در محور میدان شهدا به سمت خیابان رسالت جنب دبستان شهید باهنر کوچه شهید احمد فتاحی (شهربانی قدیم)

احداث معبر جدید سواره رو در محور میدان شهدا به سمت خیابان رسالت جنب دبستان شهید باهنر کوچه شهید احمد فتاحی (شهربانی قدیم)

شهردار پاوه از عملیات اجرایی بازگشایی معبر سواره رو کوچه شهید احمد فتاحی (شهربانی قدیم) به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد. میری افزود: احداث این معبر یکی از خواسته‌های بحق اهالی محله مذکور و نیز یکی از وعده‌های مدیریت شهری به شهروندان محترم در راستای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به آنان بود آغاز شده است و […]

شهردار پاوه از عملیات اجرایی بازگشایی معبر سواره رو کوچه شهید احمد فتاحی (شهربانی قدیم) به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
میری افزود: احداث این معبر یکی از خواسته‌های بحق اهالی محله مذکور و نیز یکی از وعده‌های مدیریت شهری به شهروندان محترم در راستای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به آنان بود آغاز شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.
شهردار پاوه ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و همراهی عموم اهالی محل و همکاری ادارات محترم آموزش وپرورش شهرستان پاوه، آب وفاضلاب شهری ، اداره برق پاوه واداره گاز شهرستان در خصوص محقق ساختن طرح مذکور، در مورد هدف و ضرورت اجرای طرح گفت: اجرای این طرح از یک طرف منجر به کاهش بار ترافیکی خیابان انقلاب اسلامی می‌شود و از طرف دیگر دسترسی به خیابان رسالت را تسهیل می‌نماید. بازگشایی این معبر با اتصال خیابان رسالت به خیابان انقلاب اسلامی منجر به تسهیل ورود و تردد وسایل نقلیه و ناوگان حمل و نقل شهری در این منطقه شده که این امر نیز به نوبه خود نقطه عطفی در زمینه رونق اجتماعی و اقتصادی آن منطقه به شمار می‌آید.
میری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با مشارکت و همراهی مردم -که یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شهرداری است- و با حمایت‌های مسئولان محترم شهرستان و استان و با بهره گرفتن از نظرات و راهکارهای کارشناسی اهل فن، بزرگان، نخبگان و دلسوزان شهر و صد البته با کمک و تعامل شورای اسلامی شهر می‌توان اقدامات مؤثری برای دستیابی به توسعه و آبادانی شهر پاوه –که باید زودتر از این‌ها بسیاری از مراحل پیشرفت را طی می‌کرد- انجام داد و به برنامه‌ریزیهای صورت گرفته در شهرداری در راستای توسعه شهری که حاصل بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان امور شهری بوده است جامه عمل پوشاند.
شهردار پاوه در پایان با اشاره به احداث خیابانهای جدید در سطح شهر اظهار داشت : طرح مطالعات و اخذ مجوز و توافقات لازم در خصوص احداث خیابان میدان مولوی به سراب هولی در دستور کار شهرداری می باشد که انشاءالله پس از کسب مجوزهای لازم اجرای آن عملیاتی خواهد شد و همچنین ادامه احداث خیابان جدید بالادست شهر به خیابان آرامگاه در روزهای آینده شروع خواهد شد.

عکس قبل از کار

IMG_0777 IMG_0773 IMG_0778

عکسهای حین کار

DSC02053 DSC02045۲۰۱۶۰۲۰۳_۱۷۵۷۵۸ ۲۰۱۶۰۲۰۳_۱۷۴۰۲۰ ۲۰۱۶۰۲۰۳_۱۷۵۸۱۳ ۲۰۱۶۰۲۰۳_۱۷۳۸۵۰ ۲۰۱۶۰۲۰۳_۱۷۴۵۴۱۲۱۲ (۱۹) ۲۱۲ (۱۴)۲۰۱۶۰۱۲۹_۱۵۱۴۰۷ ۲۰۱۶۰۱۲۹_۱۵۰۸۱۱ ۲۰۱۶۰۲۰۲_۱۶۱۱۴۷ ۲۰۱۶۰۱۲۹_۱۴۴۶۱۲ ۲۰۱۶۰۱۲۹_۱۴۴۹۰۱ ۲۰۱۶۰۱۲۹_۱۴۵۰۵۰ ۲۰۱۶۰۱۲۸_۱۸۲۶۱۶ ۲۰۱۶۰۱۲۸_۱۸۲۵۵۳ ۲۰۱۶۰۲۰۲_۱۶۱۷۰۵ ۲۰۱۶۰۲۰۲_۱۶۳۶۳۳ ۲۰۱۶۰۲۰۲_۱۶۴۵۵۸ ۲۰۱۶۰۲۰۲_۱۶۱۶۳۷ DSC02085 DSC02077 DSC02076 ۳۲۳۲ (۷) ۳۲۳۲ (۱۵)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. با تشکر از اقدامات مفید شهردار محترم و مردمی،خواهش میکنم تا قبل از عید نوروز به کوچه هورامان دهم هم سری بزنید،ممنون

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*