۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
مراسم نورافشانی توسط شهرداری پاوه در میدان شهدا همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ برگزار می شود.

مراسم نورافشانی توسط شهرداری پاوه در میدان شهدا همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ برگزار می شود.

شهردار پاوه از اجرای نورافشانی آسمان شهر پاوه همزمان با شب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ به همت شهرداری پاوه و با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی خبر داد به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با اعلام این خبر گفت :با هماهنگی های صورت […]

شهردار پاوه از اجرای نورافشانی آسمان شهر پاوه همزمان با شب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ به همت شهرداری پاوه و با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی خبر داد
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری با اعلام این خبر گفت :با هماهنگی های صورت گرفته چهارشنبه شب ( ۲۱ بهمن ماه) همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد نورافشانی آسمان شهر پاوه خواهیم بود.
وی ضمن اشاره به انگیزه شهرداری پاوه در برگزاری مراسم نورافشانی اظهار داشت :ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فضای شاد و مفرح برای شهروندان در این ایام مبارک ما را بر آن داشت تا در این عید بزرگ ملی نسبت به نورافشانی آسمان شهر پاوه اقدام نماییم.
شهردار پاوه خطاب به شهروندان افزود : با وجود اینکه برنامه نورافشانی آسمان از هر لحاظ عاری از خطر می باشد ، از شهروندان محترم تقاضامندیم با مسئولان مربوطه در زمان اجرای برنامه مذکور همکاری نموده و جهت کاهش خطرهای احتمالی از نزدیک شدن به محل پرتاب راکت های نورافشانی جداً خودداری نمایند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : برنامه نور افشانی آسمان شهر پاوه در ساعت ۲۱ چهارشنبه بهمن ماه جاری در میدان شهدا اجرا خواهد شد
میری با اشاره به اینکه نورافشانی انجام می پدیرد گفت : سعی ما این است نورافشانی ها به گونه ای صورت گیرد که از تمام سطح شهر قابل رؤیت باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*