۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری پاوه به مناسبت دهه مبارک فجر در پاوه

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری پاوه به مناسبت دهه مبارک فجر در پاوه

همزمان با فرا رسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و در راستای اهداف خدمت رسانی صادقانه به شهروندان گرامی ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری پاوه در ایام الله دهه مبارک فجر در شهر پاوه افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری در آیین افتتاح این پروژه ها که با حضور […]

همزمان با فرا رسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و در راستای اهداف خدمت رسانی صادقانه به شهروندان گرامی ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری پاوه در ایام الله دهه مبارک فجر در شهر پاوه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، علی محمد میری در آیین افتتاح این پروژه ها که با حضور جناب آقای شاه آبادی مدیر کل سیاسی و انتخاب استاندار محترم کرمانشاه ، فرماندار محترم ، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و اعضای محترم شورای شهر و اعضای محترم شورای اداری شهرستان برگزار گردید اظهار داشت : علی‌رغم اینکه شهرداری در حال حاضر به علت بدهی‌های سنگین بر جای مانده از سنوات گذشته (که تا کنون مبلغ ۳ میلیارد تومان برآورد شده است) و همچنین به دلیل شرایط اقتصادی کشور، با کاهش چشم‌گیر اعتبارات و درآمد مواجه شده است اما با مدیریت صحیح و اصولی هزینه و رعایت اصل صرفه‌جویی و انضباط دقیق مالی و در نتیجه بدون مقروض شدن در حال پیشبرد شتابان امور عمرانی و خدماتی بر اساس استانداردهای مهندسی می‌باشد که ان‌شاءا… در آینده نیز با مشارکت و همراهی شهروندان محترم –که یکی از ارکان مهم موفقیت شهرداری است- و با حمایت‌های مسئولان محترم شهرستان و استان و با بهره‌گرفتن از نظرات و راهکارهای کارشناسی اهل فن، بزرگان، نخبگان و دلسوزان شهر و صد البته با کمک و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل خدوم شهرداری می‌توان این روند رو به جلو در راستای دستیابی به توسعه و آبادانی شهر پاوه را ادامه داد و به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرداری در خصوص توسعه شهر جامه عمل پوشاند.

شهردار پاوه گفت : این پروژه ها شامل پله بندی کوچه ها ، احداث خیابان جدید جنب دانشگاه ، اصلاح هندسی سه نقطه از شهر ، ادامه همسان سازی پیاده رو خیابان انقلاب اسلامی و احداث معبر جدید سواره رو در محور میدان شهدا به سمت خیابان رسالت جنب دبستان شهید باهنر کوچه شهید احمد فتاحی (شهربانی قدیم) با اعتبار ۲۲۰۰۰۰۰۰۰ )ذویست و بیست میلیون تومان می باشند.

 

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرا در سطح شهر افزود : اجرای این پروژه ها در راستای عمران و آبادانی شهر و افزایش ضریب رفاه عمومی شهروندان می باشد.

IMG_2822 IMG_2828 IMG_2830 IMG_2831IMG_2847 IMG_2858

شهردار پاوه در پایان یادآوری کرد : پروژه های قابل افتتاح و شرح عملیات آنها برابر جدول ذیل جهت استحضار شهروندان تقدیم می گردد.

  ردیف شرح پروژه محل تأمین اعتبار
 

 

 

 

 

 

قابل افتتاح

 

 

 

 

 

 

۱ ادامه جدولگذاری و همسان سازی پیاده رو خیابان انقلاب اسلامی استانی
۲ احداث خیابان جدید جنب دانشگاه پیام نور داخلی
۳ پله بندی کوچه جنب دادگستری استانی
۴ پله بندی کوچه تربیت ۹ در شهرک فرهنگیان استانی
۵ پله بندی کوچه تربیت ۱۰ در شهرک فرهنگیان استانی
۶ اصلاح هندسی و بهسازی معبر اتصالی خیابان رسالت به خیابان انقلاب اسلامی داخلی
۷ تعریض و اصلاح هندسی خیابان انقلاب اسلامی در قسمت جلوی پمپ بنزین قادری داخلی
۸ اصلاح هندسی تقاطع خیابان انقلاب اسلامی به خیابان خانقاه داخلی
۹

 

جدولگذاری و تسطیح کوچه های پشت دادگستری داخلی
 

 

۱۰

                      

احداث معبر جدید سواره رو در محور میدان شهدا به سمت خیابان رسالت جنب دبستان شهید باهنر کوچه شهید احمد فتاحی (شهربانی قدیم) داخلی
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. سلام،با تشکر از اقدامات مفید شهردار محترم
    لطفا تا قبل از عید نوروز به کوچه هورامان دهم بیایید …

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*