۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه: نصب اقلام تبلیغاتی بر روی دیوار و مبلمان شهری خلاف قانون است

شهردار پاوه: نصب اقلام تبلیغاتی بر روی دیوار و مبلمان شهری خلاف قانون است

عصر چهارشنبه مورخه ۹۴/۱۱/۲۸جلسه توجیهی روسای ستادهای انتخاباتی نمایندگان مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محل شورای اسلامی پاوه برگزار شد در ابتدای جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به اهمیت انتخابات، نقش روسای محترم ستادهای نامزدها در برگزاری مطلوب روند انتخابات، احترام به رقیب، اجتناب از نصب پوستر در خارج از […]

عصر چهارشنبه مورخه ۹۴/۱۱/۲۸جلسه توجیهی روسای ستادهای انتخاباتی نمایندگان مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محل شورای اسلامی پاوه برگزار شد
در ابتدای جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به اهمیت انتخابات، نقش روسای محترم ستادهای نامزدها در برگزاری مطلوب روند انتخابات، احترام به رقیب، اجتناب از نصب پوستر در خارج از محل های تعیین شده، توجه به تبلیغات مجازی، حدود انتظارات مردم، آلودگی دیداری و…. مواردی را یادآور و خواستار همراهی عزیزان در ایجاد شور ونشاط تبلیغات درچارچوب قوانین ومقررات مصوب شدند.

IMG_4552

سپس علی محمد میری نیز ضمن تبریک به نامزدهای محترم که موفق به احراز صلاحیت از مراجع ذیصلاح جهت حضور در پروسه مهم وحساس انتخابات پیش رو شده اند، افزود: شهرداری در راستای حفظ زیبایی منظر شهری و پیش‌گیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر روی دیوارها و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری و …. اقدام به نصب گونی درمکان های موردنیاز برای تبلیغات در سطح شهر کرده است.

شهردار پاوه گفت: تاکنون برای هر نامزد قریب یک میلیون تومان در شریط بداقتصادی شهرداری پاوه هزینه نموده ایم تا فضای مناسبی را در سطح شهر برای تبلیغات انتخابات به وجود آوریم و همه‌ی نامزدهای انتخاباتی بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

وی هدف از نصب این سازه‌ها را یک‌پارچه‌سازی امور تبلیغاتی نامزدها و جلوگیری از نازیباسازی دیوارها و فضای شهر دانست و خواستار همکاری ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی برای حفظ نمای بصری شهر پاوه شد.

میری گفت: در راستای تمهیدات معمول در نظر است مامورین شهرداری با ارزیابی مستمر به تناسب رعایت ضوابط ستادهای منظم ونامنظم راشناسایی به مردم معرفی نمایم، انتظار داریم که همه ستادهای شهرستان جزء ستادهای برتر تعریف ودیده شوند.

در ادامه هریک از مسئولین ستادهای نامزدهای محترم مجالس شورای اسلامی وخبرگان رهبری ضمن تقدیر از شهرداری پاوه که برای اولین بار وبه صورت منظم وهدفمند نسبت به تخصیص فضای تبلیغاتی اقدام نموده است، خواستار انسجام فضای مذکور شدند. آنان در ادامه ضمن اعلام همراهی توصیه به سعه صدر و…نمودند، روسای ستادهای تبلیغاتی از قبل نیز برای منتخب مردم آرزوی موفقیت نمودند

IMG_4542 IMG_4556 IMG_4557 IMG_4558

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*