۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت)   « ارتباط دو سویه»

به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت) « ارتباط دو سویه»

ایجاد پل ارتباطی و مسیر تعالی با مخاطب برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع زندگی از وظایف خطیر اجتماعی و مسئولیت های سنگین روابط عمومی است. در واقع یک روابط عمومی خوب در کنار اطلاع رسانی پیگیر مشکلات مردم نیز باید باشد. بنابراین احساس بی نیازی از دیدگاههای جامعه و نظریات برآمده از اقیانوس […]

ایجاد پل ارتباطی و مسیر تعالی با مخاطب برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع زندگی از وظایف خطیر اجتماعی و مسئولیت های سنگین روابط عمومی است. در واقع یک روابط عمومی خوب در کنار اطلاع رسانی پیگیر مشکلات مردم نیز باید باشد.

بنابراین احساس بی نیازی از دیدگاههای جامعه و نظریات برآمده از اقیانوس عظیم مردم ، نوعی آسیب جدی است که در شرایط رقابتی منجر به زیان های سنگین می شود . لذا برای حفظ فضای گفت و شنود شرط نخست افزایش تحمل مسئولان در بخش های مختلف و استقبال از نقدهای راهگشاست.

خوشبختانه روابط عمومی شهرداری پاوه پل های ارتباطی را برای انعکاس نظرات ، پیشنهادها و انتقادات مردم اختصاص داده است . در این راستا با ارتباط دو سویه تعامل بیشتری با شهروندانی که با ما در ارتباط بوده اند داشته باشیم و بازخورد این ارتباط دو سویه نشان می دهد توانسته ایم در برخی از موارد راهگشا باشیم. یکی از عواملی که خشنودی و رضایت شهروندان را در برقراری ارتباط با روابط عمومی به دنبال دارد ، پاسخگویی مسئولان امر در برابر سئوال ها ، انتقادها و درخواست هایی است که شهروندان به واسطه مسئول روابط عمومی با مدیران در میان می گذارد.

خوشبختانه پاسخگویی واحدهای شهرداری نشان دهنده توجه مسئولان به اظهار نظرات مردمی است که آن را به فال نیک می گیریم.

امیدوارم در سال جدید نیز فصل دیگری از پیوند و تعامل نزدیک تر روابط عمومی شهرداری پاوه با شما مردم قدرشناس گشوده شود.

روابط عمومی شهرداری پاوه ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات، رسانه های خبری و روابط عمومی به ویژه خانواده بزرگ مدیران و کارکنان روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور و سازمان های تابعه آنها، ‌امیدوار است عموم فعالان و دست اندرکاران عرصه ارتباطات کشور در سال ۱۳۹۵ در سایه الطاف الهی با همفکری و همکاری یکدیگر، ضمن تجهیز خود به آخرین دانش های این عرصه و رعایت مباحث تکنیکی و اخلاقی عرصه ارتباطات؛ اقدامات شایسته ای را برای تحقق ارتقای سطح فعالیتهای عرصه ارتباطات و رسانه ها و روابط عمومی در کشور طراحی و اجرا نمایند.

Baner-Bozorg-Koli-For-Anjoman8

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*