۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
فراخوان مشارکت شهروندان در گرامیداشت روز پاک پاوه

فراخوان مشارکت شهروندان در گرامیداشت روز پاک پاوه

در تقویم، ۳۱ اردیبهشت ماه روز خاصی برای پاوه است؛ «روز پاک پاوه». روزی که نقش مشارکت و مسئولیت ما شهروندان در برخورداری از محیط زندگی پاکیزه، زیبا و سالم را یادآوری می‌نماید. نمی‌توان از سلامت جسم و روان انسان صحبت کرد اما از پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی سخن به میان نیاورد و نمی‌توان […]

در تقویم، ۳۱ اردیبهشت ماه روز خاصی برای پاوه است؛ «روز پاک پاوه». روزی که نقش مشارکت و مسئولیت ما شهروندان در برخورداری از محیط زندگی پاکیزه، زیبا و سالم را یادآوری می‌نماید. نمی‌توان از سلامت جسم و روان انسان صحبت کرد اما از پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی سخن به میان نیاورد و نمی‌توان از پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی و شهر گفت و از نقش مهم و سازنده شهروندان در ایجاد و نگه‌داشت آن غافل ماند. این روز علاوه بر یادآوری به خود ما، فرصتی است برای نهادینه نمودن فرهنگ پاک نگه‌داشتن محیط زندگی در میان کودکانمان و نیز به مقام عمل درآوردن شعار «شهر ما خانه ما».

به همین مناسبت از کلیه شهروندان فهیم شهرمان که همواره دغدغه شهری پاک و سالم را دارند دعوت به عمل می‌آید در راستای رسیدن به اهداف مذکور، روز جمعه ۳۱ اردیبهشت از منازل خود خارج شده و در یک اقدام دسته‌جمعی کوچه، محله و اطراف منازل خود را پاک‌سازی و نظافت نمایند. شهرداری نیز در این روز به صورت ویژه نظافت معابر عمومی را انجام داده و شهروندان گرامی را در انجام این امر یاری خواهد نمود.

با سابقه‌ای که از شهروندان مسئولیت‌پذیر دیارمان در ذهن داریم، امیدواریم یک بار دیگر با مشارکت گسترده خود فرهنگ والایشان را به منصه ظهور برسانند.

 

                                                                              فرهنگی اجتماعی شهرداری پاوه

 

پاوه۳

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*