۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

شهردار پاوه به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، در این بیانیه آمده است: خرمشهر، برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است. این شهر، تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و گمنام به استقبال شهادت رفتند. حکایت انسان های عاشقی است […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، در این بیانیه آمده است:

خرمشهر، برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است. این شهر، تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و گمنام به استقبال شهادت رفتند. حکایت انسان های عاشقی است که با خون، وضوی عشق گرفتند و ققنوس وار در آتش عشق دفاع از میهن اسلامی سوختند تا ذره ای از خاک پاک میهن را به دشمن ندهند.

تاریخ پرفراز و نشیب خرمشهر سرشار از حماسه های غرور آفرین و مقاومت دلیرمردانی است که با شور و شوقی وصف ناپذیر، ماندگارترین لحظه های تاریخ را به نام خود و ایران در برگ های زرین تاریخ ثبت کردند تا آنجا که امام راحل فرمودند” فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش های انسانی است“.

شهردار پاوه در پایان بیانیه خود، نام و یاد شهدای گرانقدر تاریخ سراسر افتخار انقلاب و دفاع مقدس و شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*