۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه، از افتتاح بازارچه مرزی شماره ۲ خبر داد

شهردار پاوه، از افتتاح بازارچه مرزی شماره ۲ خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس، نشست هماهنگی افتتاح بازارچه مرزی شماره ۲ پاوه با حضور  جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت مدیره بازارچه  در دفتر شهردار پاوه برگزار گردید.   شهردار پاوه درسخنانی اتمام فعالیت های عمرانی بازارچه مرزی شماره ۲ را به […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس، نشست هماهنگی افتتاح بازارچه مرزی شماره ۲ پاوه با حضور  جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت مدیره بازارچه  در دفتر شهردار پاوه برگزار گردید.

 

شهردار پاوه درسخنانی اتمام فعالیت های عمرانی بازارچه مرزی شماره ۲ را به فال نیک گرفت و ضمن اعلام افتتاح قریب الوقوع بازارچه، آغاز فعالیت تجاری مکان مورد نظر را به غرفه داران محترم تبریک عرض نمود.

 

علی محمد میری در خصوص افتتاح بازارچه گفت: بعد از سالها اهتمام مجموعه عوامل مرتبط (گذشته وحال)، اینک با اتمام  فعالیت های فیزیکی بازارچه بسیار خوشحال هستیم که به سرانجام رسیدن یکی از دغدغه های مجموعه مدیریتی شهر پاوه را شاهد می باشیم.

 

وی در ادامه افزود: تمام هم وغم خویش را معطوف به این نمودم که افتتاح بازارچه به معنی واقعی صورت گیرد، این موضوع شاید از منظر بعضی ها چندان مهم تلقی ننماید ، لکن آنهائیکه بر امور واقفند و به یقین می دانند انجام هزینه های مضاعف در شرایطی که امکان پرداخت حقوق پرسنل فراهم نیست چه معنی را می تواند داشته باشد.

 

میری گفت: آنچه که در توان ما بود اینک با مشکلات فراوان محقق گردید واینک می طلبد در راستای رونق بخشی به بازارچه نیز تشریک مساعی مسئولین محترم را به مدد داشته باشیم.

 

محمد ابراهیمی مسئول پیگیری وراه اندازی بازارچه مرزی در ادامه گزارشی از روند اجرای فعالیت مذکور را برشمرد. در ادامه عبادی و قادری اعضای هیئت مدیره بازارچه مرزی در سخنانی از اهتمام جناب آقای میری شهردار پاوه، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نیز آقای محمد ابراهیمی مسئول پیگیری راه اندازی بازارچه که در راستای حل وفصل مشکلات موجود از هیچ کوششی مذائقه ننمودند تقدیر و تشکر نمودند و در ادامه خواستارعنایت مسئولین محترم امر درجهت تجهیز بازارچه مستند بر نام مکان مورد نظر از محل کالاهای ورودی بازارچه کوله بری شدند.

 

حسینی و یوسفی اعضای شورای اسلامی شهرپاوه نیز در سخنانی ضمن ابراز خوشنودی از تمهید مقدمات افتتاح بازارچه مذکور به مشکلات فرارو بازارچه مورد نظر، علیرغم افتتاح اولیه آن (قریب سه سال گذشته) پرداختند و در ادامه تصریح نمودند اگر عنایت مسئولین محترم بلاخص اعضای محترم شورای تأمین، تصویب تسهیلاتی توسط شورای اسلامی شهر، جدیت وتلاش مستمر شهردار و همراهی اعضای هیئت مدیره بازارچه نمی بود، بطور قطع به یقیین بازگشایی این مکان مدت ها با اما و اگر همراه می گردید.

 

بدون تردید اتمام فعالیت های اجرایی بازارچه و راه اندازی آن در شرایط رکود وبحران مالی شهرداری پاوه حرکتی مهم وقابل تقدیر می باشد، امید است بازگشایی این مکان اقتصادی زمینه اشتغالزایی جمعی از شهروندان و در ادامه موجبات بروز رونق اقتصادی را در سطح منطقه در پی داشته باشد.

 

زمان افتتاح بازارچه: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۶

 

DSC02759

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*