۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه

راه اندازی بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه

مراسم افتتاحیه بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه روز دو شنبه مورخ ۹۵/۳/۱۷ ساعت ۱۰ صبح  با حضور مسئولین و فعالین اقتصادی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و غرفه داران در مکان بازارچه برگزار گردید. در این مراسم که امام جمعه محترم شهرمان هم در آن شرف حضور داشتند، ابتدا آیاتی از کلام […]

مراسم افتتاحیه بازارچه مرزی شماره ۲ شهرداری پاوه روز دو شنبه مورخ ۹۵/۳/۱۷ ساعت ۱۰ صبح  با حضور مسئولین و فعالین اقتصادی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و غرفه داران در مکان بازارچه برگزار گردید.

در این مراسم که امام جمعه محترم شهرمان هم در آن شرف حضور داشتند، ابتدا آیاتی از کلام ا مجید توسط قاری جوان آقای نویدپیرصنعان قرائت گردید

IMG_1312

سپس علی محمد میری شهردار شهرمان پس از عرض سلام و خیر مقدم خدمت مدعوین محترم، طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم از فیوضات ماه مبارک در جهت تزکیه نفس نهایت استفاده را ببریم.

IMG_1321

میری در ادامه با بیان اقدامات انجام شده توسط شهرداری جهت راه اندازی بازارچه اعلام نمودند در سال ۸۸ مراحل ساخت بازارچه شماره ۲ آغاز گردید اما متأسفانه بدلایلی راه اندازی واقعی آن به تأخیر افتاد. در زمان تصدی بنده به عنوان شهردار پاوه پس از مراجعات مکرر غرفه داران در خصوص نواقص بازارچه و احتمال تخریب آن بدلیل نواقص مذکور بازدید به عمل آمد و متعاقب آن تدابیر لازم جهت رفع مشکلات اندیشیده شد

IMG_1317

وی افزود: کار بازسازی آن را در اولویت برنامه های خود قراردادم و علی رغم اوضاع بد مالی شهرداری بحمدالله الان هیچ مشکلی از نظر فیزیکی وجود ندارد و اکنون بازارچه آماده بهره برداری است  اما آماده سازی فیزیکی بازارچه یکی از  اضلاع چهار ضلعی رونق اقتصادی بازارچه است 

ضلع دوم همراهی و همکاری مسئولین محترم شهرستان در خصوص کالا و بازگشایی مرز  در راستای همکاری با بازاریان محترم است ، شهردار تعامل مثبت پاسگاههای مرزی و نیز گلوگاه سه راهی باینگان با بازاریان را ضلع دیگر رونق بازار دانست  . ضلع چهارم رونق اقتصادی بازارچه را غرفه داران بازارچه عنوان کرد که با راه اندازی بازارچه و فروش اجناس با قیمت مناسب باعث رونق اقتصادی آن شوند. 

شهردار اظهار امیدواری کرد با توان و اراده جمعی و هماهنگی عواملی که به آنها اشاره شد شاهد رونق بازارچه باشیم تا مشتری خودش وارد بازارچه شودو نسبت به خرید در بازارچه اقدام نماید.

IMG_6395

شهردار در نتیجه گیری بحث به فعالیتهای شهرداری در ماههای اخیر که ایشان شهردار پاوه بوده اند اشاره و اظهار داشتند در این مدت با ساماندهی پارکهای سطح شهر و ساماندهی ورودی شهر کاری کرده ایم که گردشگران در پاوه بمانند تا خریدشان را نیز در پاوه انجام دهند و سبب رونق اقتصادی شهر گردد 


دیگر سخنران مراسم، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم شهر پاوه  نیز ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت مدعوین محترم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، به نقش مخرب بیکاری در جامعه اشاره و افزودند باید ضمن مبارزه با آسیب های اجتماعی، برای اشتغال جوانان گامهای اساسی برداشته شود .

IMG_1325

 ایشان با برشمردن عوامل مؤثر در رکود بازار پاوه از جمله دژبانی سه راه باینگان و گرانی اجناس در پاوه و عدم تبلیغات مناسب اظهار امیدواری نمودند در حل این مسائل گام برداریم تا زمینه رونق اقتصادی بازار پاوه را شاهد باشیم. 

IMG_1326

ایشان در پایان از زحمات آقای میری بعنوان شهردار پاوه تشکر و قدردانی نمودند.

دیگر سخنران مراسم جناب آقای میرانی معاون فرماندار ضمن اشاره به وضعیت موجود بازار و مشکلات اساسی در رونق آن ، مهمترین اولویت برنامه های شهرستان را اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان بیان داشتند و خاطر نشان ساخت که مشکلات را با اقدام و عمل بویژه در بحث تعامل پاسگاهها و مخصوصاٌ گلوگاه شمشیر برداریم  تا جنس با کیفیت و ارزان تحویل مردم داده شود.

IMG_6404

 

پایان بخش مراسم سخنرانی آقایان عبادی و قادری هیئت امنای بازارچه مرزی شماره ۲ بود که به تفصیل گزارشی  در خصوص راه اندازی بازارچه مرزی ارائه نمودندو توقع بازاریان را که حمایت همه جانبه مسئولین از بازاریان است را خواستار شدند.   

IMG_6420

در ادامه تعداد هیئت امنا از ۲ نفر به ۸ نفر افزایش یافته و از تمامی غرفه داران محترم خواسته شد که غرفه های خود را سریعاً راه اندازی نموده و یا اجاره دهند که رونق اقتصادی شهر و منطقه را شاهد باشیم.

IMG_6359

IMG_6362

IMG_6390

IMG_6391

IMG_6399

IMG_6402

IMG_6405

IMG_6409

IMG_6410

IMG_6414

IMG_6417

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*