۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
عملیات روکش و لکه گیری آسفالت و حذف ناهمواری های معابر شهر پاوه.

عملیات روکش و لکه گیری آسفالت و حذف ناهمواری های معابر شهر پاوه.

شهردار پاوه از لکه گیری معابر اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: اکیپ آسفالت شهرداری  با هدف فراهم نمودن آسایش همشهریان و همچنین زیبا شدن چهره شهر اقدام به لکه گیری و آسفالت معابر در سطح شهر می نماید. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه علی محمد میری با اشاره به اینکه چهره شهر […]

شهردار پاوه از لکه گیری معابر اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: اکیپ آسفالت شهرداری  با هدف فراهم نمودن آسایش همشهریان و همچنین زیبا شدن چهره شهر اقدام به لکه گیری و آسفالت معابر در سطح شهر می نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه علی محمد میری با اشاره به اینکه چهره شهر با اقدامات گوناگون عمرانی تغییر می کند، تصریح کرد:لکه گیری، آسفالت و بهسازی معابر به لحاظ تاثیرگذاری بر چشم انداز و فضای ظاهری شهر مورد توجه و تاکید اینجانب  است.

وی ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت:این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.

میری خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان است و در این راستا برای جلب رضایتمندی شهروندان از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده خواهیم کرد.

وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری پاوه برشمرد و ادامه داد: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

میری در ادامه از بهسازی کلیه سرعت گیرهای سطح شهر متناسب با استانداردهای موجود در آینده نزدیک خبر داد.

IMG_6547

IMG_6551

IMG_6552

IMG_4845

IMG_4854

IMG_4864

IMG_4878

IMG_4879

IMG_4883

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. سلام،از اقدامات مفید شهرداری تشکر میکنیم،امیدوارم فکری به حال کوچه هورامان دهم (زمین شهری) بکنید … ممنون

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*