۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
جلسه هم اندیشی شهردار با مسئولین واحدهای مختلف اداره در دفتر کار  شهردار پاوه تشکیل گردید.

جلسه هم اندیشی شهردار با مسئولین واحدهای مختلف اداره در دفتر کار شهردار پاوه تشکیل گردید.

در ابتدای نشست شهردار پاوه از خداوند تبارک و تعالی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان را آرزو نمودند و اظهار داشتند امیدوارم خداوند تبارک و تعالی لطف و مرحمت خود را شامل حال ما کند و هدایت مان کند تا توشه خوبی برای آخرت داشته باشیم و از خدا وند سبحان یاری و مدد خواسته […]

در ابتدای نشست شهردار پاوه از خداوند تبارک و تعالی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان را آرزو نمودند و اظهار داشتند امیدوارم خداوند تبارک و تعالی لطف و مرحمت خود را شامل حال ما کند و هدایت مان کند تا توشه خوبی برای آخرت داشته باشیم و از خدا وند سبحان یاری و مدد خواسته از قیامت غافل نشویم و بتوانیم در اداره شهرداری و در خدمت به مردم شریف پاوه موفق باشیم.

وی با بررسی اوضاع و احوال شهرداری از تمامی همکاران در واحدهای مختلف شهرداری درخواست نمود همانطور که تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا محیط و فضای شهری مناسب و در خور شأن مردم فهیم پاوه ایجاد نمایند از این پس نیز  در حوزه کاری خود ضمن توجه به ابعاد مختلف موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) است و توجه به آن باعث شکوفایی در عرصه اقتصاد می شود در راستای ایجاد فضایی در خور شهروندان اهتمام ورزند . سپس به  موضوع بحران مالی و کمبود اعتبارات از سوی دولت به شهرداری پرداختند و اظهار داشتند صرفه جویی مالی در اولویت باشد ، تیم مالی شهرداری باید مدیریت کند هزینه ها کم شود ، درآمد شهرداری را بیشتر نماییم تا به امید خداوند از این بحران  مالی گذر نماییم.

 

در ادامه شهردار، کارکنان را به رعایت قانون توصیه نمودند و تأکید نمودند رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از انجام کار غیر قانونی پرهیز نمایید. و احترام به مردم و ارباب رجوع را خواستار شدند و تأکید نمودند در ارائه خدمات تبعیض قائل نشوند و چون مردم ولی نعمتان ما هستند با آنان  با احترام برخورد نماییم .

علی محمد میری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهرداری شامل ساماندهی محوطه بازارچه های مرزی ساماندهی پارک کویمکال ساماندهی پارک بلوار احداث مجموعه ورزشی در پارک بلوار و سایر امورات شهرداری تأکید نمود در اسرع وقت نسبت به انجام آنها اقدام شود تا مردم عزیز پاوه با اتمام این پروژه ها از مزایای آنها بهره لازم را ببرند.

در پایان همکاران حاضر در جلسه اظهار نمودند به لطف خداوند تبارک و تعالی تلاش خواهند نمود تا توصیه های مطرح شده را سرلوحه کار خود قرار داده و نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت کسب رضایت پروردگار و شهروندان عزیز بعمل آورند.      

IMG_7113 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*