۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهردار پاوه روز خبرنگار را تبریک گفت

شهردار پاوه روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری شهردار پاوه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت . متن پیام تبریک به این شرح است: حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات  گوناگون نقش بسزایی در ارتقای […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی محمد میری شهردار پاوه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت . متن پیام تبریک به این شرح است:

حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات  گوناگون نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود. در دنیای امروز، خبرگزاری‌ها وخبرنگاران نقشی مهم و تعیین‌کننده‌ای بعنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها ، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو‌آفرینی‌ها، قرار نگیرند.

رعایت رسم “امانتداری” مهم ترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

این روز فرصت مغتنمی است که از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه خبرنگاران تشکر و قدردانی نمایم و این روز پاسداشت حق گویی و حق جویی و پاسداشت قلم را به همه آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه در نظر دارند همزمان با روز خبرنگاه مورخه ۹۵/۵/۱۷ در سالن اجتماعات شورای شهر در مراسمی از زحمات این عزیزان قدردانی بعمل اورند.

۳۴۴۸۴۸۸_۴۱۸

File.aspx_

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*