۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری پاوه

تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری پاوه

از سوی فرمانداری شهرستان پاوه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه در این مراسم از آقایان محمد ابراهیمی ، پیام رحمانی ، محمد یوسفی ، ستار حاتمی به عنوان کارمندان نمونه شهرداری پاوه در سال ۹۵ تجلیل به عمل آمد. علی محمد […]

از سوی فرمانداری شهرستان پاوه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه در این مراسم از آقایان محمد ابراهیمی ، پیام رحمانی ، محمد یوسفی ، ستار حاتمی به عنوان کارمندان نمونه شهرداری پاوه در سال ۹۵ تجلیل به عمل آمد.

علی محمد میری در حاشیه برگرازی این مراسم ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر ، اظهار داشت: هر سال درهفته دولت فرصت خوب و مغتنمی است تا مدیران و کارکنان ادارات با بازنگری و ارزیابی عملکرد خود در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود بکوشند .


وی افزود : یک سیستم اداری موفق حاصل تلاش دسته جمعی و یک تیم موفق کاری است و تمامی کارکنان یک مجموعه می بایست در انسجام، هماهنگی وتعامل بایکدیگربرای انجام یک هدف مشخص تلاش کنند.


میری خاطر نشان کرد: نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، تدین، صداقت در کار، رعایت امانتداری، رعایت حقوق مردم، حسن خلق، داشتن وجدان کاری، احقاق حقوق مردم و بیت المال، احساس مسئولیت ، رعایت قوانین ورعایت شئونات اسلامی از خصوصیت های مهم مسئولان و کارکنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

شهردار پاوه در پایان از زحمات و تلاشهای ارزنده و دلسوزانه کارمندان نمونه شهرداری در سال ۹۵ و سایر کارمندان و کارگران زحمت کش تقدیر و تشکر خود را اعلام و اظهار امیدواری نمود با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت باریتعالی و حفظ منافع عموم در ارائه خدمات به شهروندان همچون گذشته موفق باشید.

پایان بخش مراسم اهداء جوائز به کارمندان  نمونه بمنظور تجلیل از زحمات آنان  بود.

IMG_7763

IMG_7764

IMG_7765

IMG_7766

IMG_7767

IMG_7729

IMG_7735

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*