۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
طرح استقبال از بازگشایی مدارس در شهرداری پاوه اجرا شد

طرح استقبال از بازگشایی مدارس در شهرداری پاوه اجرا شد

شهرداری پاوه در آستانه بازگشایی مدارس با برگزاری طرح “استقبال از ماه مهر” آمادگی خود را برای استقبال از بهار تعلیم و تربیت اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری ، شهردار پاوه با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان ، دانشجویان ، آموزگاران و مدیران،  از اقدامات شهرداری در راستای افزایش ایمنی شهری […]

شهرداری پاوه در آستانه بازگشایی مدارس با برگزاری طرح “استقبال از ماه مهر” آمادگی خود را برای استقبال از بهار تعلیم و تربیت اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، شهردار پاوه با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان ، دانشجویان ، آموزگاران و مدیران،  از اقدامات شهرداری در راستای افزایش ایمنی شهری در خصوص تردد دانش آموزان در سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات رسانی شهری در مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی پاوه انجام شد.

میری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط شهرداری پاوه، برای بازگشایی مدارس، گفت: برنامه ریزی لازم و تمهیدات ویژه با هدف خدمات رسانی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان صورت گرفته است و در این راستا پاک‌سازی معابر منتهی به مدارس و تنظیف محوطه‌ مدارس، نصب سطل و مخزن زباله در محدوده‌ مدارس و انجام عملیات لکه گیری و آسفالت معابر اطراف مدارس از جمله این اقدامات بوده است.

شهردار پاوه با اشاره به‌ضرورت رفع خطرهای احتمالی در مسیر دانش آموزان و دانشجویان تصریح کرد: اجرای تمهیدات ترافیکی ازجمله خط‌کشی معابر جلوی مدارس، خط‌کشی عابر پیاده، از مواردی است که به مناسبت بازگشایی مدارس انجام گرفته است.

شهردار پاوه ضمن درخواست از رانندگان، جهت رعایت حقوق عابرین و دانش آموزان به خصوص در زمان حضور و تعویض شیفت مدارس، از دانش آموزان و والدین آنها نیز خواست تا برای عبور از عرض خیابان از محل های مشخص شده جهت تردد عابرین پیاده استفاده نمایند.

 

وی افزود: آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان یکی از خاطره انگیز ترین خاطرات روزهای زندگی برای آنان است و ما به عنوان یک مجموعه خدمات رسان تلاش می کنیم تا بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در محیطی شاد و ایمن فراهم آید.

شهردار پاوه در پایان گفت : امسال نیز مانند سنوات گذشته همکاری و هماهنگی کامل با مدیرت آموزش و پرورش در خصوص سرویس مدارس صورت گرفته است و تاکسیرانی را موظف به ارائه خدمات دهی در ساعات ورود و خروج دانش آموزان نمود.

img_8071

img_8074

img_8076

img_8081

img_8083

img_8084

img_8086

img_8087

img_8090

img_8093

img_8095

img_8097

photo_2016-09-22_13-18-44

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*