۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
رژه ناوگان خودروهای آتش‌نشانی در پاوه  برگزار شد.

رژه ناوگان خودروهای آتش‌نشانی در پاوه برگزار شد.

به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، رژه خودرویی تجهیزات و ماشین‌آلات امداد و نجات و ایمنی  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاوه  برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار پاوه در حاشیه این رژه، اظهار داشت: هدف از این رژه، نمایش تجهیزات، ماشین‌آلات و توانایی‌های نیروهای عملیاتی واحد آتش‌نشانی و […]

به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، رژه خودرویی تجهیزات و ماشین‌آلات امداد و نجات و ایمنی  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاوه  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، شهردار پاوه در حاشیه این رژه، اظهار داشت: هدف از این رژه، نمایش تجهیزات، ماشین‌آلات و توانایی‌های نیروهای عملیاتی واحد آتش‌نشانی و آشنایی شهروندان با توان و تجهیزات آتش‌نشانی این شهر است.

علی محمد میری افزود: این رژه با حضور پرسنل آتش‌نشانی و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین از محل آتش نشانی آغاز و در سطح شهر  انجام شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۳ نفر پرسنل  آتش‌نشانی در یک ایستگاه آتش‌نشانی در سطح  شهر  پاوه خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: در هفته دولت کلنگ زنی احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در سه راه بیمارستان انجام شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات دولتی مناسب و بهنگام به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شده و پایان پذیرد.

شهردار پاوه خاطرنشان کرد: شهروندان ما می‌توانند با یادگیری آموزش‌های مقدماتی ایمنی و همچنین داشتن کپسول آتش‌نشانی در منزل و محل کارشان از بروز حوادث جلوگیری کنند.

img_8169

img_8170

img_8171

img_8172

img_8173

img_8176

img_8177

img_8178

img_8181

img_8184

img_8185

img_8187

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*