۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
تخفیف ۱۵ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت فرا رسیدن روز دانش آموز

تخفیف ۱۵ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت فرا رسیدن روز دانش آموز

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ،شهردار پاوه از برقراری تخفیف ۱۵ درصدی عوارض شهرداری با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خبر داد. علی محمد میری گفت: شهروندان پاوه می توانند از ۱۰ آبان لغایت ۲۵ آبان در صورت پرداخت عوارض  از […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ،شهردار پاوه از برقراری تخفیف ۱۵ درصدی عوارض شهرداری با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خبر داد.


علی محمد میری گفت: شهروندان پاوه می توانند از ۱۰ آبان لغایت ۲۵ آبان در صورت پرداخت عوارض  از مزایای آن برخوردار شوند.


وی ادامه داد : تخفیف مذکور شامل عوارض تغییرکاربری و احکام صادره در کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷ و مال الاجاره (قراردادها) نمی شود و شامل شهروندانی خواهد شد که در زمان مقرر نسبت به پرداخت عوارض خود به صورت یکجا (نه قسطی ) اقدام نمایند.

شهردار پاوه با بیان اینکه پرداخت به موقع عوارض و هزینه های درخواست صدور پروانه و پایانکار موجب رونق و آبادانی  در شهر می شود، از شهروندان  خواست در مهلت مقرر  نسبت به پرداخت عوارض اقدام نموده و از تخفیفات در نظر گرفته شده نهایت استفاده را داشته باشند.

وی افزود: عوارضی که شهروندان پرداخت می کنند برای انجام خدمات جاری شهری مانند رفت و روب معابر، جمع آوری زباله و انجام پروژه های عمرانی هزینه می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*