۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی » گالری تصاویر
جوابیه

جوابیه

به نام خدا مدیر محترم پایگاه خبری ، تحلیلی  سلام پاوه سلام علیکم با احترام خواهشمند است نسبت به انتشار متن جوابیه شهرداری پاوه در رابطه با موضوع ((  لزوم نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی در چهار راهی فرمانداری پاوه)) درج شده در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ مساعدت فرمایید. نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت […]

به نام خدا

مدیر محترم پایگاه خبری ، تحلیلی  سلام پاوه

سلام علیکم

با احترام خواهشمند است نسبت به انتشار متن جوابیه شهرداری پاوه در رابطه با موضوع ((  لزوم نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی در چهار راهی فرمانداری پاوه)) درج شده در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ مساعدت فرمایید.

نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری پاوه در این راستا بر اساس آیین نامه های موجود علائم ترافیکی این تابلوها را بمنظور راهنمایی رانندگان ، مسافران و گردشگران در مسیرهای اصلی شهر نصب نموده است لذا در خصوص مسیر چهار راه فرمانداری پاوه که در گزارش فوق به آن اشاره شده است به استحضار می رساند قبل از رسیدن به چهار راه مذکور تابلوی بزرگ راهنمای مسیر نصب گردیده و در ورودی خیابان ارشاد تابلوی استاندارد هشدار ورود ممنوع نصب شده است که اگر رانندگان محترم دقت لازم را داشته باشند به اشتباه وارد خیابان ارشاد نمی شوند . لذا مشکل کمبود تابلوی راهنمای مسیر نه تنها در چهار راه فوق بلکه در کلیه معابر اصلی شهر وجود ندارد.

img_8681

img_8682

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*