۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
شهرداری پاوه، برتر در صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

شهرداری پاوه، برتر در صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

شهرداری پاوه در میان دستگاه‌های اجرایی مشمول طرح ارزیابی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان، حائز رتبه برتر شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، در ارزیابی‌های به عمل آمده توسط دبیرخانه ستاد صیانت شهرستان در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۴ دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه برنامه‌های ۹ گانه صیانت از حقوق شهروندی […]

شهرداری پاوه در میان دستگاه‌های اجرایی مشمول طرح ارزیابی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان، حائز رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، در ارزیابی‌های به عمل آمده توسط دبیرخانه ستاد صیانت شهرستان در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۴ دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه برنامه‌های ۹ گانه صیانت از حقوق شهروندی و ۱۰ گانه درون سازمانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، شهرداری پاوه به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است.

پرویز ایده‌پور فرماندار و رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان پاوه نیز با ارسال نامه‌ای ضمن تبریک این موفقیت از علی‌محمد میری شهردار پاوه به دلیل اهتمام در حوزه برنامه‌های ستاد تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، این ارزیابی هر سال توسط دبیرخانه ستاد شهرستان مستقر در فرمانداری صورت می‌گیرد و شهرداری پاوه موفق به کسب رتبه برتر سال ۱۳۹۴ شهرستان در این رابطه شده است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*