۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
تقدیر هنرمند روشندل شهرمان از شهردار

تقدیر هنرمند روشندل شهرمان از شهردار

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی‌محمد میری شهردار پاوه به خاطر عملکرد مطلوب خود در حوزه مناسب‌سازی و همسان‌سازی پیاده‌رو مورد تقدیر شهروندان دارای محدودیت جسمی-حرکتی قرار گرفت. روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۱۰/۱۴ هنرمند روشندل شهرمان آقای فاروق خسروی در معیت جناب آقای محمدی ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان به نمایندگی از شهروندان دارای محدودیت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، علی‌محمد میری شهردار پاوه به خاطر عملکرد مطلوب خود در حوزه مناسب‌سازی و همسان‌سازی پیاده‌رو مورد تقدیر شهروندان دارای محدودیت جسمی-حرکتی قرار گرفت.
روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۱۰/۱۴ هنرمند روشندل شهرمان آقای فاروق خسروی در معیت جناب آقای محمدی ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان به نمایندگی از شهروندان دارای محدودیت جسمی-حرکتی با حضور در دفتر کار شهردار پاوه از عملکرد مناسب ایشان در زمینه همسان‌سازی پیاده‌رو علی‌الخصوص پیاده‌رو ورودی شهر تقدیر نمودند.
ایشان ضمن اشاره به مشکلات گذشته خود به هنگام تردد در پیاده‌رو ورودی شهر، بیان نمود که وضعیت بسیار نامناسب پیاده‌رو منطقه مذکور که حتی تردد افراد سالم نیز در آن به سختی انجام می‌گرفت، باعث حضور بسیار کمرنگ من به تنهایی در اجتماع می‌شد؛ ولی اکنون با همسان‌سازی و مناسب‌سازی پیاده‌رو که مسیر ویژه عبور نابینایان نیز در آن تعبیه شده است، می‌توانم از پس انجام امورات روزمره خود برآیم.

در ادامه شهردار پاوه ضمن تشکر از حضور آنها و توجه‌شان به خدمات انجام پذیرفته توسط شهرداری در آن زمینه با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی مسیر و پیاده‌روهای شهر گفت: مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده‌روها و ایجاد فضای مناسب و ایمن برای عابرین پیاده به خصوص برای معلولین و جانبازان بسیار مهم و حائز اهمیت است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان عزیز تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد.

میری با تأکید بر اینکه ما به دنبال دسترسی یکسان به امکانات برای اقشار مختلف جامعه و اصل تساوی فرصت‌ها برای قشرهای مختلف جامعه هستیم؛ تصریح کرد دستیابی به این مهم در سطح گسترده نیازمند اهتمام جدی و همکاری‌های فرابخشی و تخصیص اعتبارات ویژه است.

شهردار پاوه مناسب‌سازی ناوگان حمل و نقل شهری و سهولت در دسترسی شهروندان دارای محدودیت جسمی-حرکتی را یکی دیگر از اهداف شهرداری عنوان نمود و گفت: در این راستا شهرداری مجوز فعالیت یک دستگاه تاکسی ویژه سالمندان و معلولان را صادر نموده که در آینده‌ای نزدیک پس از طی ماحل قانونی شروع به کار خواهد کرد و امیدواریم موجبات رفاه حال این گروه از شهروندان محترم را فراهم نماید.

علی‌محمد میری در پایان گفت: ان‌شاءا… با انجام این گام‌های هر چند کوچک برای این قشر عزیز در شهر بتوانیم در حد و توان خود در رفع مشکلات این بزرگواران حرکت نموده و رضایتمندی آنان را جلب نمائیم.


برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*