۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
تقدیر شهردار از مسئولین و دانش‌آموزان دبیرستان شهدای ۲۰ خرداد پاوه

تقدیر شهردار از مسئولین و دانش‌آموزان دبیرستان شهدای ۲۰ خرداد پاوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه صبح شنبه مورخ ۱۰/۱۸/ ۹۵ با حضور در دبیرستان هیئت امنایی شهدای ۲۰ خرداد از مسئولین و دانش‌آموزان آن مدرسه به خاطر اقدام ارزشمندشان که در راستای دغدغه‌های شهروندیشان انجام شده بود تقدیر نمود. چندی پیش دبیر درس آیین نگارش و انشاء دبیرستان مذکور یک […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه صبح شنبه مورخ ۱۰/۱۸/ ۹۵ با حضور در دبیرستان هیئت امنایی شهدای ۲۰ خرداد از مسئولین و دانش‌آموزان آن مدرسه به خاطر اقدام ارزشمندشان که در راستای دغدغه‌های شهروندیشان انجام شده بود تقدیر نمود.

چندی پیش دبیر درس آیین نگارش و انشاء دبیرستان مذکور یک جلسه از کلاس خود را به موضوع «انتظارات خود از یک راننده تاکسی را بنویسید» اختصاص داده و دانش‌آموزان به زیبایی هر چه تمام‌تر انتظارات معقول خود از رانندگان تاکسی را به رشته تحریر درآوردند که می‌تواند راهگشای واحد تاکسی‌رانی شهرداری و رانندگان تاکسی باشد و همین امر بهانه‌ای شد که شهردار حضوراً از توجه و اهتمام آنها در آن زمینه تقدیر به عمل آورد.

در جریان این بازدید شهردار عنوان نمود ما به داشتن چنین دبیرانی که دغدغه‌هایی از این دست دارند و با اقدامات خود مروج فرهنگ شهروندی در میان دانش‌آموزان که آینده‌سازان این شهر می‌باشند بوده و در راستای نهادینه شدن آن تلاش می‌نمایند به خود می‌بالیم.

میری در ادامه خطاب به دانش‌آموزان عنوان نمود: شما می‌توانید ضمن عمل به تکالیف شهروندی خود به عنوان سفیران شهرداری در سطح شهر در راستای ترویج فرهنگ شهروندی عمل نموده و متقابلاً ما را نیز از کمبودها و نواقص در سطح شهر مطلع نمایید.

پایان‌بخش بازدید اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آقای مرادی دبیر انشای مدرسه و دانش‌آموزان و بازدید از دفتر آموزشگاه و تقدیر از زحمات پرسنل و دبیران محترم بود.

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*