۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
روشن کردن شمع و یک دقیقه سکوت به یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو

روشن کردن شمع و یک دقیقه سکوت به یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مردم شب گذشته در یک حرکت خودچوش با تجمع مقابل ایستکاه آتش‌نشانی شهرداری پاوه با روشن کردن شمع به یاد شهدای آتش‌نشان و دعا برای شفای عاجل مجروحان، احساسات خود را نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو ابراز کردند. در حاشیه این مراسم نیز علی‌محمد میری شهردار پاوه در گفتگو […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مردم شب گذشته در یک حرکت خودچوش با تجمع مقابل ایستکاه آتش‌نشانی شهرداری پاوه با روشن کردن شمع به یاد شهدای آتش‌نشان و دعا برای شفای عاجل مجروحان، احساسات خود را نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو ابراز کردند.

در حاشیه این مراسم نیز علی‌محمد میری شهردار پاوه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما نیز ضمن تشکر از حضور و ابراز همدردی مردم، گفت: شهادت مظلومانه نیروهای آتش‌نشانی در حادثه آتش‌سوزی تهران را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ آتش‌نشانان، بازماندگان شهدا و سایر هموطنان عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و عنوان نمود: این شهدا ثابت کردند که در هر سنگری می‌توان خدمت ارزنده ارائه داد و یکی از بزرگترین صحنه‌های ایثار را خلق کرد و حتی می‌توان در این راستا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در پایان گفت: از درگاه احدیت می‌خواهم روح بلند شهدای این واقعه را غریق دریای رحمت خود گرداند و ما خادمان مردم را در ادامه راه پرافتخارشان ثابت قدم سازد.

صبح امروز نیز نونهالان پاوه‌ای به همراه مربیان خود در اقدامی ارزشمند با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی پاوه و اهدای گل به پرسنل خدوم آتش‌نشانی و یک دقیقه سکوت به احترام شهدای آتش‌نشان، مراتب ابراز همدردی خود با پرسنل آتش‌نشانی و خانواده‌های داغدار شهدای حادثه ابراز داشتند.

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*