۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اطلاع رسانی
هرس درختان در سطح شهر پاوه در حال انجام است

هرس درختان در سطح شهر پاوه در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ اجرای عملیات هرس، فرم دهی و مرتب کردن درختان و درختچه‌های زینتی در معابر و بلوارها و بوستان‌های سطح شهر در حال انجام است. رسیدگی و نگهداری از درخت‌های کاشته شده در سطح شهر یکی از کارهای فضای سبز شهرداری برای مناسب‌سازی چهره شهر است و از این رو طی سال […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ اجرای عملیات هرس، فرم دهی و مرتب کردن درختان و درختچه‌های زینتی در معابر و بلوارها و بوستان‌های سطح شهر در حال انجام است.

رسیدگی و نگهداری از درخت‌های کاشته شده در سطح شهر یکی از کارهای فضای سبز شهرداری برای مناسب‌سازی چهره شهر است و از این رو طی سال نسبت به آبیاری،کوددهی و هرس درختان اقدام می‌شود. اکنون نیز با توجه به فرا رسیدن نوبت هرس زمستانه، این اقدام توسط واحد فضای سبز خدمات شهری به منظور محدود کردن رشد و کوتاه ساختن ارتفاع درخت در جهت تسهیل درعملیاتی مانند سم‌پاشی  و جوان ساختن درختان مسن از طریق حذف شاخه‌های پیر و وادار کردن درخت به تولید شاخه‌های جدید، ایجاد تعادل بین شاخه و ریشه، حذف شاخه‌های مزاحم، حفظ و تأمین سلامت گیاه، کاهش خطرات جانی و مالی شهروندان به علت ارتفاع کم خطوط انتقال برق در برخی نقاط، ایجاد شرایط مناسب جهت ورود نور و هوا به درون شاخه‌ها و پراکندگی مناسب نقاط متراکم به منظور زیبایی و رشد مناسب و ایده‌ال درخت انجام می‌شود.

با رعایت تعهدات ترافیکی و جمع‌آوری ضایعات در زمان هرس مشکلی برای تردد شهروندان به وجود نخواهد آمد.

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*