۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
ازسرگیری آسفالت معابر سطح شهر

ازسرگیری آسفالت معابر سطح شهر

آسفالت معابر سطح شهر از خیابان ارشاد اسلامی ازسرگرفته شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ آسفالت معابر سطح شهر که به دلیل اتمام موجودی قیر به تعویق افتاده بود، از روز یک‌شنبه مورخ ۱۲/۶/۹۶ با تأمین قیر مورد نیاز از خیابان ارشاد اسلامی ازسرگرفته شد. علی‌محمد میری سرپرست شهرداری پاوه در این رابطه عنوان […]

آسفالت معابر سطح شهر از خیابان ارشاد اسلامی ازسرگرفته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ آسفالت معابر سطح شهر که به دلیل اتمام موجودی قیر به تعویق افتاده بود، از روز یک‌شنبه مورخ ۱۲/۶/۹۶ با تأمین قیر مورد نیاز از خیابان ارشاد اسلامی ازسرگرفته شد.

علی‌محمد میری سرپرست شهرداری پاوه در این رابطه عنوان نمود: روز یک‌شنبه آسفالت معبر خیابان ارشاد اسلامی آغاز و به اتمام رسید و خیابان‌های شهدای فرهنگیان و دانشگاه واقع در شهرک فرهنگیان به دلیل وجود دانشگاه پیام نور در اولویت بعدی قرار گرفت که روز دوشنبه آسفالت خیابان دانشگاه انجام و تا پایان وقت اداری امروز آسفالت خیابان شهدای فرهنگیان نیز به انجام خواهد رسید.

وی علت به تعویق افتادن آسفالت خیابان‌های امام محمد غزالی و مرکزی را قصد اداره گاز جهت انجام حفاری در خیابان امام محمد غزالی در رابطه با پروژه گازرسانی نوسود و نودشه و ساخت و سازهای گسترده و تخلیه و انباشت مصالح در خیابان مرکزی عنوان نمود و افزود: ان‌شاءا… در صورت رفع موانع مذکور و تأمین اعتبار، در اسرع وقت آسفالت آنها نیز انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری پاوه در پایان ضمن بیان این مطلب که پاوه تنها شهر استان است که در سال جاری این حجم از آسفالت در آن صورت گرفته و حجم آسفالت انجام شده در شهر پاوه معادل کل آسفالت انجام شده در سطح استان است؛ تصریح نمود طبق وعده‌ای که به شهروندان گرانقدر داده بودیم، پروژه آسفالت معابر سطح شهر تا اتمام آسفالت کلیه معابر اصلی بر اساس اولویت ادامه خواهد یافت.

آسفالت خیابان ارشاد اسلامی

آسفالت شهرک فرهنگیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*