۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی مناقصه عمومی – نوبت دوم

آگهی مناقصه عمومی – نوبت دوم

شهرداری پاوه در اجرای بند ۲ صورتجلسه شماره ۱۷ مورخ ۹۶/۱۰/۲۵ شورای محترم اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری ها قصد دارد امورات مربوط به خدمات شهری را به شرح جدول ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای خدماتی، بهداشتی و اداری واجد شرایط واگذار نماید. ردیف موضوع […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۲ صورتجلسه شماره ۱۷ مورخ ۹۶/۱۰/۲۵ شورای محترم اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری ها قصد دارد امورات مربوط به خدمات شهری را به شرح جدول ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای خدماتی، بهداشتی و اداری واجد شرایط واگذار نماید.

ردیف

موضوع (نوع کار)

کل مبلغ پایه یا سالانه (ریال)

مبلغ سپرده (ریال)

۱

امورات مربوط به خدمات شهری به شرح ذیل:

–         رفت و روب شامل: رفت و روب کلیه معابر و خیابان‌های شهر، جمع‌آوری زباله‌ها، شستشوی معابر، خیابان‌ها، میادین، جداول و سطل‌های زباله، برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر، لایروبی و رفع آب‌گرفتگی جداول و کانال‌ها، جمع‌آوری احشام و حیوانات اهلی، جمع‌آوری نخاله‌های کنار جداول و ساختمان‌ها، پاک کردن آگهی‌های تبلیغاتی، جمع‌آوری عوارض زباله از شهروندان و جمع‌آوری خودروهای اسقاطی پارک شده در کنار خیابان‌ها و انتقال به پارکینگ.

–         تعمیر و نگهداری و نگهبانی فضای سبز شهری شامل: پارک آزادگان، بلوار جانبازان، پارک شهید کاظمی، تقاطع پارک شهید کاظمی، پارک جنگلی جنب گرمابه قدیم، پارک دانشجو، پارک شاهد، میدان مولوی، میدان شهدا، بلوار ارشاد اسلامی، بلوار دفاع مقدس، پارک‌های زمین شهری، بوستان میرزا عبدالقادر، بوستان جهان‌آراء خانم میدان شهدا، آب‌نماها و المان‌های سطح شهر، خیابان کمربندی (سه راهی بیمارستان تا تقاطع سراب هولی)، تقاطع شهرک فرهنگیان، درختان پارک‌ها و کل سطح شهر، پارک جنگلی قسمت بالادست شهر و احداث احتمالی فضای سبز جدید

–         اجرائیات شامل: رفع سد معابر سطح شهر، پلیس ساختمان، تعمیر و نگهبانی و نگهداری ساختمان‌های اداری و کارگاهی و تأسیسات و غیره شامل (آتش‌نشانی شماره ۱ و ۲، جوشکاری، نقلیه و خدمات موتوری، غسالخانه، کشتارگاه، کارخانه آسفالت، کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه، شهرداری، شورای شهر، تاکسیرانی و غیره) و تعمیر و ترمیم جداول و دیوار و پله و مرمت جزئی آسفالت سطح خیابان‌های شهر

۲۱/۶۲۲/۷۸۴/۴۶۰

۱/۰۸۱/۱۳۹/۲۲۳

لذا متقاضیان می‌توانند در ساعات اداری غیر از ایام تعطیل جهت دریافت اسناد مناقصه به امور قراردادهای شهرداری پاوه واقع در میدان شهدا-خیابان امام محمد غزالی مراجعه و در موعد مقرر نسبت به ارائه پیشنهادات خود اقدام و پس از تکمیل و ثبت در دبیرخانه شهرداری آن را به واحد حراست تحویل و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۶۱۲۲۸۱۹-۰۸۳ تماس حاصل نمایند.

شرایط:

۱- مناقصه گذار : شهرداری پاوه .

۲- نوع سپرده : متقاضیان مورد صلاحیت برای شرکت در مناقصه بایستی مبلغ ۱/۰۸۱/۱۳۹/۲۲۳ ریال را به عنوان سپرده به صورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریز وجه به حساب سپرده شهرداری همراه با سایر اسناد مناقصه به حراست شهرداری پاوه تحویل نمایند.

۳- محل دریافت اسناد : پاوه میدان شهداء خیابان امام محمد غزالی   واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه

۴- مهلت دریافت اسناد : از تاریخ ۹۶/۱۲/۰۶ تا تاریخ ۹۶/۱۲/۱۲ از ساعت ۷/۳۰ الی ۱۳/۳۰

۵- محل تسلیم پیشنهادات : پاوه میدان شهداء خیابان امام محمد غزالی  واحد حراست شهرداری پاوه

۶- مهلت تحویل پیشنهادات : از تاریخ ۹۶/۱۲/۱۳ تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۲ از ساعت ۷/۳۰ الی ۱۴/۱۵

۷- بازگشایی پاکت ها :روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۳ رأس ساعت ۱۲ در محل شهرداری پاوه جلسه کمیسیون برگزارمی گردد.

۸- شرایط شرکت در مناقصه: شرکت‌هایی می‌توانند در این مناقصه شرکت نمایند که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی و فنی و مهندسی و گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی باشند.

۹ نوع کار : امورات به شرح جدول فوق‌الذکر می‌باشد.

۱۰ مدت انجام کار: امورات مربوط به جدول فوق‌الذکر به مدت ۱۲ (دوازده) ماه یا یکسال شمسی می‌باشد.

۱۱– سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است.

۱۲– پیشنهادات بایستی به طور صریح و روشن و بدون لاک گرفتگی و خط خوردگی در پاکت باشد .

۱۳– برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .

۱۴-شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار و به درخواست های فاقد ضمانتنامه بانکی یا سپرده شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۵– پرداخت بیمه و مالیات بر عهده برنده مناقصه بوده و مالیات بر ارزش افزوده بر عهده شهرداری می‌باشد و برنده مناقصه موظف است در مدت زمان انجام کار نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل اقدام نماید.

۱۶– برنده مناقصه موظف است نسبت به جمع‌آوری عوارض خودیاری مربوط به جمع‌آوری زباله از شهروندان اقدام که بر اساس نظریه کارشناس رسمی کانون کارشناسان دادگستری ماهیانه مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شهرداری پرداخت و یا ماهیانه این مبلغ پس از تأیید دستگاه نظارت از صورت وضعیت برنده مناقصه کسر خواهد شد.

۱۷برنده مناقصه موظف است ۱۰ درصد مبلغ کل قرارداد را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات قبل از انعقاد قرارداد به امور مالی شهرداری پاوه تحویل و همچنین ملزومات و تجهیزات و ماشین‌آلات و نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام موضوع کار را تأمین نماید .

۱۸– شرکت‌های مورد صلاحیت موظف می‌باشند آنالیز قیمت مناقصه را در زمان تحویل پیشنهادها به شهرداری پاوه، لحاظ و ارائه نمایند.

۱۹– آگهی مناقصه در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه به نشانی www.pavehcity.ir قابل رویت و دستیابی می باشد.

 

روابط عمومی شهرداری پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*