۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
کاشت بیش از ۲۰۰ اصله نهال خرمالو در شهر پاوه در روز درختکاری

کاشت بیش از ۲۰۰ اصله نهال خرمالو در شهر پاوه در روز درختکاری

شهردار پاوه از کاشت بالغ بر ۲۰۰ اصله نهال خرمالو در شهر پاوه همزمان با روز درختکاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در تشریح برنامه مذکور گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و مثمر بودن و همچنین زیبایی بصری، نهال خرمالو جهت کاشت انتخاب شد. شهردار پاوه ترویج […]

شهردار پاوه از کاشت بالغ بر ۲۰۰ اصله نهال خرمالو در شهر پاوه همزمان با روز درختکاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در تشریح برنامه مذکور گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و مثمر بودن و همچنین زیبایی بصری، نهال خرمالو جهت کاشت انتخاب شد.

شهردار پاوه ترویج فرهنگ درختکاری و ارتقای کیفیت محیط شهر را مهم‌ترین هدف شهرداری در رابطه با اجرای برنامه فوق عنوان نمود و افزود کاشت نهال در پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر انجام شد.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که باید با همیاری یکدیگر برای احیاء و بهبود وضعیت فضای سبز شهر و حفاظت آن تلاش کنیم، چرا که حفظ سلامت در گرو حفاظت از آن است؛ افزود در این راستا شهرداری پاوه به نوبه خود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با توجه به مزیت‌های درخت خرمالو در نظر دارد در آینده در کلیه مکان‌های سطح شهر که امکان کاشت درخت وجود داشته باشد به جای استفاده از درختان پارکی و جنگلی اقدام به کاشت نهال خرمالو نموده و همچنین جایگزین درخت‌های آسیب دیده سطح شهر نماید و نیز به هنگام ایجاد فضای سبز جدید قطعاً از این گونه استفاده خواهد شد تا شهروندان در کنار بهره بردن از فضای سبز ایجاد شده از سایر مزایای آنها از قبیل زیبایی و محصول استفاده نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*