۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
برگزاری مراسم معارفه سرپرست شهرداری پاوه

برگزاری مراسم معارفه سرپرست شهرداری پاوه

جلسه معارفه سرپرست شهرداری پاوه در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ پس از استعفای اقای علی‌محمد میری شهردار سابق پاوه، در جلسه ۸۴ شورای اسلامی شهر اعضای محترم شورای اسلامی شهر با استعفای ایشان موافقت و آقای مهندس دانا آذری را به عنوان سرپرست و شهردار پاوه انتخاب […]

جلسه معارفه سرپرست شهرداری پاوه در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ پس از استعفای اقای علی‌محمد میری شهردار سابق پاوه، در جلسه ۸۴ شورای اسلامی شهر اعضای محترم شورای اسلامی شهر با استعفای ایشان موافقت و آقای مهندس دانا آذری را به عنوان سرپرست و شهردار پاوه انتخاب نمودند و صبح روز یک‌شنبه ۲۴ فرورین‌ماه با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری پاوه، آئین معارفه آقای مهندس دانا آذری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه (تا پس طی تشریفات قانونی لازم جهت معارفه ایشان به عنوان شهردار پاوه) در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه آقای لطف‌الهی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از آقای علی‌محمد میری شهردار سابق شهر پاوه، انتصاب آقای مهندس آذری را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

ریاست شورای اسلامی شهر طی سخنان خود خواستار تعامل سازنده شورا و شهرداری در راستای پیشبرد امور و ارائه خدمات شایسته به شهروندان شد و از مجموعه عوامل مورد نظر درخواست نمود با مهندس آذری همکاری همه جانبه‌ای داشته باشند.

سپس سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز طی بیاناتی از خدمات آقای میری تقدیر و انتصاب آقای مهندس آذری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه را تبریک و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی به مردم را نمودند.

در ادامه مهندس دانا آذری سرپرست شهرداری پاوه نیز تلاش‌های صورت گرفته توسط آقای میری در این چند سال را مورد تقدیر قرار داده و طی سخنانی عنوان نمود: از اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسئولان محترم چه در سطح استان و چه شهرستان سپاسگزارم و لازم است خداوند متعال را به خاطر اعتماد و دید مثبت مردم نسبت به خود بعد از چندین سال خدمت‌گزاری سپاسگزار باشم.

مهندس آذری در ادامه عنوان نمود: همواره ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، لیکن در همین لحظه و مکان با خدا و جمع حاضر عهد ببندیم همواره در راستای هدف خود که خدمت به مردم است قدم برداریم.

وی اعتماد شهروندان را بزرگترین پشتوانه عنوان و افزود: سعی من بر آن خواهد بود که با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی اقدامات و وضعیت شهرداری این اعتماد را حفظ و ارتقا ببخشم.

مهندس آذری در پایان ابراز امیدواری نمود که ان‌شاءا… با یاری خداوند متعال و تعامل سازنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسئولان محترم و مشارکت شهروندان فهیم بتوانیم با حرکت در چهارچوب قوانین و مقررات، خدماتی در خور شهر و شهروندان ارائه نمائیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*