۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پاوه خطاب به پذیرفته شدگان آزمون دکترای تخصصی

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پاوه خطاب به پذیرفته شدگان آزمون دکترای تخصصی

اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پاوه طی پیامی موفقیت شهروندان در آزمون دکترای تخصصی را تبریک گفته و برای آنان در ادامه راه از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق نمودند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم توفیق ورود به دروازه‌های دنیای علم و دانش یکی از موهبت‌های خداوند […]

اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پاوه طی پیامی موفقیت شهروندان در آزمون دکترای تخصصی را تبریک گفته و برای آنان در ادامه راه از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

توفیق ورود به دروازه‌های دنیای علم و دانش یکی از موهبت‌های خداوند علیم است که بی‌شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست.
با کمال مسرت، با خبر شدیم تعدادی از شهروندان محترم با درخشش خود در آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی (PHD) بار دیگر امید آفریدند و نوید بخش آینده‌ای روشن برای دیارمان شده‌اند؛ لذا بدینوسیله کسب این موفقیت را که نشان از همت والا و عزم جدی آن بزرگواران در طیّ مدارج علمی بالاتر بوده و افتخار و برگ زرینی برای شهر پاوه است را به این عزیزان، خانواده آنها، جامعه علمی و مردم شریف پاوه صمیمانه تبریک عرض نموده و دوام توفیقات روز افزونشان را در راه کسب مدارج عالی آرزومند است.

امید است در ظل توجهات خداوند متعال برای میهن اسلامی و دیارمان افتخار آفرینی نمائید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*