۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
سرپرست شهرداری پاوه در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر پاوه: توجه جدی به معضل ترافیک پاوه در جلسات بررسی طرح تفصیلی پاوه ضروری است.

سرپرست شهرداری پاوه در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر پاوه: توجه جدی به معضل ترافیک پاوه در جلسات بررسی طرح تفصیلی پاوه ضروری است.

سرپرست شهرداری پاوه خواستار در دستور کار قرار گرفتن معضل ترافیک پاوه در جلسات بعدی بررسی طرح تفصیلی پاوه شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری سرپرست شهرداری پاوه در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر پاوه که روز پنج‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد عنوان […]

سرپرست شهرداری پاوه خواستار در دستور کار قرار گرفتن معضل ترافیک پاوه در جلسات بعدی بررسی طرح تفصیلی پاوه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری سرپرست شهرداری پاوه در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر پاوه که روز پنج‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد عنوان نمود: با توجه به اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهر پاوه ترافیک سنگین آن است که تردد در شهر را برای شهروندان مشکل ساخته است، لازم است به هنگام بررسی طرح تفصیلی پاوه- که بعد از تصویب اصل، ملاک و مبنای تصمیم‌گیری شهرداری در آینده خواهد بود- حتماً به راهکارهایی جهت رفع مشکل فوق عنایت ویژه صورت گیرد تا بخشی از مشکلات شهروندان در این رابطه مرتفع شود.

مهندس آذری افزود: طرح تفصیلی پاوه بدون در نظر گرفتن راهکارهایی جهت حل مسأله عنوان شده طرحی ناقص خواهد بود.

وی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی را که خواهان گنجاندن در طرح تفصیلی پاوه بود، احداث معبر ارتباطی میدان مولوی به سراب هولی خواند و ابراز امیدواری نمود با احداث آن بتوان گام مهمی در زمینه تعدیل ترافیک پاوه برداشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*