۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
بهسازی و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر

بهسازی و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر

نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر پاوه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها، بلوارها، میادین و معابر شهری برطرف شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان و میهمانان شب‌ها به واسطه هوای مناسب لحظات و اوقات فراغت خود را در فضاهای سبز شهر سپری می‌کنند […]

نواقص سیستم‌های روشنایی سطح شهر پاوه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها، بلوارها، میادین و معابر شهری برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان و میهمانان شب‌ها به واسطه هوای مناسب لحظات و اوقات فراغت خود را در فضاهای سبز شهر سپری می‌کنند عنوان نمود: نیاز بود تا جهت رفاه حال و امنیت شهروندان اقداماتی اساسی در رابطه با اصلاح سیستم روشنائی سطح شهر علی‌الخصوص پارک ها و بوستان ها انجام شود.

مهندس آذری ادامه داد: رفع نقص سیستم‌های روشنایی در پارک شهید کاظمی، بوستان میرزا عبدالقادر، پارک آزادگان (بلوار جانبازان)، پارک شاهد (میدان بسیج)،بلوار جانبازان، میدان سه‌راهی بیمارستان، پارک خانواده و جمعاً بیش از ۱۰۲۸ مورد رفع سیستم نقص روشنایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این موارد با رفع اتصالی‏‌های موجود و تعویض لامپ‏‌ها و حبابی‌های معیوب نواقص سیستم‏‌های روشنایی برطرف شده است، گفت: اجرای این طرح می‌‏تواند نقش مهمی در ایجاد نشاط و شادابی و آرامش در فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند و تاثیر روحی و روانی مطلوبی را برجای می‏‌گذارد.

سرپرست شهرداری پاوه در پایان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری فضای سبز و همچنین سیستم روشنایی پارک‌ها ان‌شاءا… نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*