۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
برگزاری آئین تودیع و معارفه شهردار پاوه

برگزاری آئین تودیع و معارفه شهردار پاوه

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با صدور حکمی مهندس دانا آذری را به عنوان شهردار جدید پاوه منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، پس از صدور حکم استاندار محترم کرمانشاه در رابطه با انتصاب آقای مهندس دانا آذری بعنوان شهردار پاوه، مراسمی جهت معارفه ایشان و تقدیر و تشکر از شهردار سابق آقای علی‌محمد […]

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با صدور حکمی مهندس دانا آذری را به عنوان شهردار جدید پاوه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، پس از صدور حکم استاندار محترم کرمانشاه در رابطه با انتصاب آقای مهندس دانا آذری بعنوان شهردار پاوه، مراسمی جهت معارفه ایشان و تقدیر و تشکر از شهردار سابق آقای علی‌محمد میری در فرمانداری پاوه برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه شهردار پاوه روز شنبه مورخ ۹۸/۰۳/۱۸ ساعت ۱۶ با حضور مهندس سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان پاوه، بخشدار مرکزی شهرستان پاوه، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اداری شهرستان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمعی از کارمندان شهرداری در محل سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار گردید.

آغازگر مراسم تلاوت آیاتی چند از کلام‌ا… مجید توسط مهندس آذری بود و سپس مهندس ایده‌پور فرماندار پاوه پس از عرض خیر مقدم، طی سخنانی به نقاط قوت پاوه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری پرداختند و در ادامه گزارشی از پروژه‌های عمرانی انجام یافته از قبیل بیمارستان پاوه، تصفیه‌خانه شماره ۲ و انتقال و در مدار مصرف قرار گرفتن آب چشمه هانی کوان ارائه نمودند.

فرماندار پاوه با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر، مرکز بهداشتی و درمانی شهری، عملیات عمرانی ورودی بازارچه مرزی شوشمی، عنوان نمود: به دلیل ضعف‌های خاص این پروژه‌ها، در رابطه با بهره‌برداری از آنها دچار مشکل هستیم و حل آن مساعدت مسئولان محترم استانی را می‌طلبد.

مهندس ایده‌پور تسریع در تصویب طرح الحاق روستاها به شهر، همکاری در رابطه با خارج نمودن چشمه و چنار سراب هولی از حصر که مظهر زیبایی شهر پاوه است جهت دسترسی شهروندان و مسافران به آن، فراهم نمودن مقدمات واگذاری مدارس مخروبه آموزش و پرورش جهت انجام پروژه‌های عام‌المنفعه و مساعدت جهت شروع عملیات احداث کمربندی شهر با توجه به مسأله ترافیک را خواستار شد.

در ادامه آقای جهانبخش لطف‌الهی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از زحمات آقای میری شهردار سابق پاوه، انتصاب آقای آذری به عنوان شهردار پاوه را تبریک و با اشاره به مشکلاتی از قبیل عدم وجود منبع درآمدی پایدار در شهرداری‌های شهرستان، عدم صدور مجوز ساخت و ساز برای زمین‌های قولنامه‌ای که منجر به ساخت و ساز غیر قانونی شده است، عدم بازگشت ۱۶۵۰ متر زمینی که شهرداری به مسکن و شهرسازی جهت ساخت و ساز برای زوجین واگذار کرده بود و مقرر بود اگر بعد از یک سال ساخت و ساز صورت نگرفت به شهرداری بازگردانده شود، عدم وجود سالن چند منظوره در شهر، فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری، عدم وجود کنارگذر در شهر پاوه و … نگاه ویژه به پاوه به هنگام تخصیص اعتبارات استانی را خواستار شد.

سپس مهندس سالاری معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه پاوه شهرستانی است با قابلیت‌های بسیار بالا و دارای تیم مدیریتی خیلی خوب، عنوان نمود مهمترین کاری که باید توسط مسئولان شهرستان انجام شود آماده‌سازی زیرساخت‌ها و جذب مشارکت بخش خصوصی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: شهرداری باید توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی کمک شود چرا که همه از خدمات شهرداری بهره می‌بریم و اگر به شهرداری کمک کنیم همه منتفع خواهیم شد.

مهندس سالاری با اشاره به اینکه تغییر و تحول در شهرداریها از آنجا که باعث نوآوری و تحرک می‌شود، فی نفسه موضوع بدی نیست، اما تا جای ممکن باید ثبات مدیریتی حفظ شود تا مدیر بعد از ساماندهی، فرصت به ثمر نشاندن ایده‌های خود را داشته باشد.

ایشان در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات آقای میری، برای آقای آذری آرزوی توفیق نمودند و خواستار حمایت شورای اسلامی شهر از شهردار شدند.

در ادامه آقای میری شهردار سابق پاوه طی سخنانی ضمن اشاره به اینکه جابجایی مدیران امری طبیعی در فرآیند سازمانی است تا از آن طریق گردش کار صورت گرفته و سطح خدمات ارتقا یابد افزود: خوشحالم که آقای آذری که از همکاران پرتلاش و با تجربه ما بودند به عنوان شهردار انتخاب شدند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول دوران خدمت خود به عنوان شهردار پاوه پرداخت و ضمن تقدیر از اعتماد اعضای شورای اسلامی دور چهارم و پنجم به خود، برای مهندس آذری آرزوی موفقیت نمود و گفت: از مردم پاوه که از هر نظر سرآمد هستند و من درس‌های ارزنده‌ای از آنان گرفته‌ام نیز طلب حلالیت دارم اگر در راستای ارائه خدمت کدورتی حاصل شده است.

در پایان مهندس آذری به عنوان شهردار جدید طی سخنانی عمده‌ترین مشکل شهر را ترافیک عنوان نمود و گفت: برای تعدیل آن برنامه‌هایی کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت طراحی شده‌اند که عملیاتی نمودن آنها نیازمند مساعدت مسئولان محترم استانی در رابطه با تخصیص اعتبار و صدور مجوزهای لازم در کارگروه‌های مربوطه است.

وی از تبدیل برخی معابر به سواره‌رو و احداث معبر اتصالی میدان مولوی به سراب هولی به عنوان برنامه کوتاه مدت، احداث پارکینگ‌های طبقاتی (که بخش خصوصی اعلام آمادگی جهت مشارکت کرده است) به عنوان برنامه میان‌مدت و احداث جاده کمربندی به عنوان برنامه بلندمدت جهت تعدیل ترافیک نام برد.

مهندس آذری به عدم وجود منابع درآمدی پایدار و کافی نبودن منابع فعلی درآمدی جهت تأمین هزینه‌های جاری، سهم کم شهرداری پاوه از اعتبارات تخصیصی به شهرستان با توجه به اینکه باید بین ۵ شهرداری تقسیم شود به عنوان دیگر مسائل شهرداری پاوه یاد نمود و خواستار عنایت ویژه به شهرداری پاوه در خصوص تخصیص اعتبار شد.

وی از گردشگری به عنوان بزرگترین پتانسیل شهر یاد و خواستار تشکیل کارگروهی به ریاست فرماندار محترم جهت تدوین برنامه عملیاتی در راستای رونق آن شد.

مهندس آذری در پایان ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با انتخاب خود به عنوان شهردار پاوه و تقدیر از خدمات آقای میری، از زحمات بی‌شائبه حاج ماموستا قادری امام جمعه اندیشمند شهرمان و نیز فرماندار ساعی و تلاشگر جناب آقای ایده‌پور و اعضای شورای اداری در این مدت تشکر و  ابراز امیدواری نمود که ان‌شاءا… با تعامل و همفکری بتوانیم آنچه در توان داریم برای خدمت به شهروندان به کار گیریم.

پایان بخش مراسم ابلاغ و اعطای حکم استاندار کرمانشاه به مهندس آذری در رابطه با انتصاب ایشان به عنوان شهردار پاوه توسط مهندس سالاری معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و تقدیر از زحمات آقای میری به عنوان شهردار سابق پاوه بود.

لازم به ذکر است مهندس دانا آذری دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران است و سابقه کار به مدت ۱۳ سال به عنوان شهردار نوسود را در کارنامه کاری خود دارد و از آذرماه ۹۷ تا فروردین ماه سال جاری به عنوان کارشناس معماری و مسئول دبیرخانه ماده ۱۰۰ شهرداری پاوه مشغول به کار بوده و از اردیبهشت‌ماه امسال تا کنون به عنوان سرپرست شهرداری پاوه مشغول خدمت می‌باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*