۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
دیدار شهردار جدید پاوه با امام جمعه محترم پاوه

دیدار شهردار جدید پاوه با امام جمعه محترم پاوه

مهندس دانا آذری شهردار پاوه به همراه جمعی از کارکنان شهرداری بعد از ظهر روز پنج‌شنبه با حضور در دفتر امام جمعه محترم پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در ابتدای این دیار حاج ماموستا قادری ضمن خیر مقدم، انتصاب مهندس آذری به سمت […]

مهندس دانا آذری شهردار پاوه به همراه جمعی از کارکنان شهرداری بعد از ظهر روز پنج‌شنبه با حضور در دفتر امام جمعه محترم پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در ابتدای این دیار حاج ماموستا قادری ضمن خیر مقدم، انتصاب مهندس آذری به سمت شهردار پاوه را تبریک گفته و برای وی در ادامه مسیر آرزوی موفقیت نمود.

امام جمعه محترم پاوه در ادامه به مشکلات شهر در زمینه‌های مختلف از جمله وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر از سمت کرمانشاه و نوسود به جهت ایجاد آلودگی‌های بصری توسط مشاغل مستقر در آن‌ها و نیز مسائل شهرک کارگاهی پرداختند و ابراز امیدواری نمودند که شهرداری با اتخاذ تدابیری کارشناسانه بتواند به آنها خاتمه دهد.

ایشان در ادامه خواستار در اولویت قرار دادن مناطق کمتر برخوردار شهر (محروم) به هنگام انجام طرح‌های عمرانی شدند.

حاج ماموستا قادری در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به کارکنان شهرداری عنوان نمود: مهندس آذری از نیروهای کارآمد شهرستان هستند و سابقه کاری خوبی به عنوان شهردار نوسود داشته‌اند و لازم است شما هم نهایت همکاری را با ایشان در راستای انجام بهینه امور داشته باشید چرا که هر کار مثبتی که انجام شود نهایتاً برای شهر پاوه و رفاه بیشتر مردمانش است.

ایشان در خاتمه سخنان خود عنوان نمودند: ان‌شاءا… این دیدارها تجدید گردد تا از نزدیک در جریان امور و مشکلات شهر و شهرداری قرار گرفته و به نوبه خود بتوانیم نسبت به رفع آنها کمک نمائیم.

در ادامه مهندس دانا آذری شهردار پاوه نیز ضمن تشکر از حاج ماموستا قادری به جهت وقتی که در اختیارشان قرار دادند، طی سخنانی با اشاره به هزینه‌های بالای جاری شهرداری و نبود درآمد پایدار، مهم‌ترین مشکل شهرداری را کمبود اعتبار عنوان و اضافه نمود با توجه به کاهش اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته، در سال جاری این مشکل مشهودتر خواهد بود.

شهردار پاوه با اشاره به مشکلاتی از قبیل تفکیک‌های غیرقانونی صورت گرفته در گذشته و معضلات شهرک کارگاهی، بسیاری از مشکلات شهر که نارضایتی عموم شهروندان را به دنبال داشته را میراث عملکردهای غیر اصولی گذشته‌های شهرداری عنوان و از معضل ترافیک شهر پاوه به عنوان بزرگترین مشکل کنونی شهر یاد و ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءا… با راهنمایی‌ها و ارشادات امام جمعه محترم و همکاری شورای محترم اسلامی شهر و سایر مسئولان محترم بتوان آنها را حل و از مشکلات شهر و شهروندان کاست.

وی در خاتمه مجدداً از همراهی و مساعدت‌های حاج ماموستا قادری در حل مشکلات شهر صمیمانه تقدیر نمود.

در پایان دیدار، حاج ماموستا ملا قادر قادری به رسم یادبود هدیه‌ای به شهردار پاوه تقدیم و برای مهندس آذری آرزوی موفقیت نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*