۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تجلیل شهردار پاوه از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

تجلیل شهردار پاوه از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

شهردار پاوه همزمان با روز خبرنگار طی مراسمی از خبرنگاران تجلیل به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری شهردار پاوه در مراسم مذکور عنوان کرد: هفدهم مردادماه بهانه‌ای است برای انجام وظیفه خود در رابطه با اینکه در خدمت کسانی باشیم که با وجود مشکلات و تنگناهای فراوان در رابطه […]

شهردار پاوه همزمان با روز خبرنگار طی مراسمی از خبرنگاران تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری شهردار پاوه در مراسم مذکور عنوان کرد: هفدهم مردادماه بهانه‌ای است برای انجام وظیفه خود در رابطه با اینکه در خدمت کسانی باشیم که با وجود مشکلات و تنگناهای فراوان در رابطه با حرفه خود بدون هیچگونه چشمداشتی و صرفاً به دلیل احساس مسئولیت کار اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم را که نقش مؤثری در پیشبرد و توسعه جامعه دارد را انجام می‌دهند و مراتب قدردانی خود را در حد مقدورات به آنها اعلام نمائیم.

مهندس آذری در رابطه با ارزش بسیار بالای حرفه خبرنگاری گفت: به عقیده من ارزش و قداست و اهمیت کار خبرنگاری از این موضوع نشأت می‌گیرد که خبرنگاران واقعی پیامبران بوده‌اند که پیام الهی را به امانت دریافت کرده و آن را به مردم منتقل نموده‌اند.

شهردار پاوه رسانه‌ها را پل ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولین جهت انتقال مشکلات مردم به مسئولین و متقابلاً خدمات انجام گرفته توسط مسئولین به مردم عنوان کرد.

پایان‌بخش مراسم اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به خبرنگاران حاضر در جلسه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*