۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تجلیل از آتش‌نشانان پاوه

تجلیل از آتش‌نشانان پاوه

شهردار پاوه در معیت اعضای شورای اسلامی شهر همزمان با هفتم مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی در محل ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲ شهرداری حضور یافته و از آتش‌نشانان تجلیل به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری شهردار پاوه در این دیدار ضمن تبریک مناسبت مذکور عنوان نمود: آتش‌نشانی یکی از حساس‌ترین […]

شهردار پاوه در معیت اعضای شورای اسلامی شهر همزمان با هفتم مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی در محل ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲ شهرداری حضور یافته و از آتش‌نشانان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری شهردار پاوه در این دیدار ضمن تبریک مناسبت مذکور عنوان نمود: آتش‌نشانی یکی از حساس‌ترین و در عین حال با ارزش‌ترین بخش‌های شهرداری است؛ چرا که مستقیماً با نجات جان و مال مردم سروکار دارد.

شهردار پاوه در ادامه عنوان نمود: من همواره سپاسگزار آتش‌نشانان تلاشگر شهرداری بوده و هستم چراکه با وجود مشکلاتی که در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات دارند، اما با بکارگیری تمام توان خود در مأموریت‌ها و دلسوزانه، کمبودهای موجود را جبران نموده و موفق عمل نموده‌اند.

مهندس آذری سپس به ارائه آمار عملیاتهای انجام شده توسط آتش‌نشانان در طول شش ماهه نخست سال پرداخت و گفت: آنها در نیمه اول سال در مجموع در حدود ۱۲۰ مأموریت داشته‌اند که به نسبت رقم زیادی است و نشانگر حجم بالای کار در این واحد است. وی افزود: از این تعداد ۱۰ عملیات امدادی در رابطه با رفع مزاحمت حیوانات، ۱۰ مورد اطفاء حریق خودرو، ۵ مورد اطفاء حریق منازل و بقیه که حدود ۸۰ درصد موارد را شامل می‌شود در رابطه با اطفاء حریق مراتع بوده است که با توجه به وسعت حجم و وزش باد از جمله عملیات‌های امدادی دشوار بوده و آتش‌نشانان را آسیب‌پذیر می‌سازد.

شهردار پاوه در پایان سخنان خود با اشاره به محدودیت‌های موجود در آتش‌نشانی گفت: در تلاش جهت رفع کمبودهای موجود خواهیم بود و در حال حاضر یکی از موارد مهمی که در حال پیگیری جذب اعتبار از طریق سازمان شهرداریها جهت انجام آن هستیم موضوع بازسازی ساختمان آتش‌نشانی شماره ۱ شهرداری است که با توجه به قدمت وضعیت نامناسبی دارد.

در ادامه مراسم اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز طی سخنانی ضمن تبریک مناسبت مذکور به آتش‌نشانان، از زحمات آنها تقدیر نمودند و آتش‌نشانان نیز به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

پایان‌بخش مراسم نیز اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آتش‌نشانان خدوم شهرداری بود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*