۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تجلیل از پزشکان متخصص بومی شهرستان پاوه

تجلیل از پزشکان متخصص بومی شهرستان پاوه

طی مراسمی که با همکاری کانون سلامت واران و شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد از پزشکان متخصص بومی شهرستان پاوه به پاس تعهد آنها به زادگاهشان تجلیل به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استقبال پرشور مردم در سالن […]

طی مراسمی که با همکاری کانون سلامت واران و شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد از پزشکان متخصص بومی شهرستان پاوه به پاس تعهد آنها به زادگاهشان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استقبال پرشور مردم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجری‌گری آقای سعدی سپنجی برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌ا… مجید توسط قاری بین‌المللی آقای اسماعیل مرادی و خیر مقدم آقای سعدی محمد‌نیا دبیر کانون سلامت واران، تنی چند از پزشکان به ایراد سخنانی در حوزه سلامت و بهداشت در ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی پرداختند.

آقای دکتر ستار سهرابی با اشاره به اینکه بیماری‌های قلب و عروق، سوانح و حوادث، سرطان، دیابت و فشار خون شایعترین علل مرگ و میر و باعث ۹۰ درصد از مرگ و میرها هستند گفت: بزرگترین عامل بروز بیماری‌های مذکور استرس است و راهکار دوری از استرس هم زندگی در زمان حال و عدم مشغولیت به گذشته و آینده است.

آقای پیمان سلیمی نیز با بیان اینکه سلامت سه بعد جسمی، روانی و اجتماعی دارد افزود: درست است که در نگاه اول صرفاً وظیفه ارتقای سلامت جسمی بر عهده پزشکان است اما حضور پزشکان در شهر باعث امنیت روانی افراد نیز می‌شود و امنیت روانی افراد نیز باعث ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود؛ پس پزشکان در حوزه سلامت روانی و اجتماعی جامعه نیز خدمت می‌کنند.

در ادامه آقای دکتر جزا راهکان با ارائه آمارهایی از امید زندگی، سوء تغذیه، مرگ و میر کودکان و … در گذشته و حال، به مقایسه آنها پرداخت و گفت: با مقایسه آنها متوجه خواهیم شد جامعه روند خوبی را طی می‌کند و جایی برای نا امیدی وجود ندارد و ان‌شاءا… نتایج نهایی خوب خواهد بود.

لازم به ذکر است اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی نوانس به سرپرستی آقای پیمان حسن‌زاده و قرائت سروده در باب پزشکی توسط آقای مؤمن یزدانبخش از دیگر بخش‌های مراسم بود.

پایان‌بخش مراسم نیز اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به پزشکان متخصص بومی شهرستان بود.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*