۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی مزایده – نوبت دوم

آگهی مزایده – نوبت دوم

شهرداری پاوه در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره اموال غیر منقول خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

شهرداری پاوه در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره اموال غیر منقول خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به آدرس www.setadiran.ir  و با شماره مزایده ۹۷۵۴ به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

ردیف موضوع مزایده عمومی مبلغ پایه مزایده عمومی ( ریال ) مبلغ سپرده شرکت در مزایده عمومی ( ریال) شماره سیستمی مزایده  عمومی
۱ اجاره عرصه و اعیان مغازه طبقه اول در خیابان شهدای ۲۶ مرداد ۱۹/۲۰۰/۰۰۰ ۹۶۰/۰۰۰ ۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۶
۲ اجاره عرصه و اعیان مغازه در پارک شهید کاظمی ۳۸/۴۰۰/۰۰۰ ۱/۹۲۰/۰۰۰ ۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۷
۳ اجاره عرصه و اعیان خانه سنتی در سه راهی بیمارستان ۳۸/۴۰۰/۰۰۰ ۱/۹۲۰/۰۰۰ ۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۸
۴ اجاره قسمتی از  عرصه یا زمین در پارک آزادگان به مساحت ۵/۱۷۱ مترمربع ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ۹۰۰/۰۰۰ ۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۹
۵ اجاره قسمتی از عرصه یا زمین در پارک آزادگان به مساحت ۲۵۰ مترمربع ۵۰/۴۰۰/۰۰۰ ۲/۵۲۰/۰۰۰ ۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۲۰
۶ اجاره قسمتی از زمین یا عرصه و کلیه اموال سیرانگاه بلور در پارک شهید کاظمی ۱۰۲/۰۰۰/۰۰۰ ۵/۱۰۰/۰۰۰ ۵۰۹۸۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۲۱

زمان انتشار مزایده در سامانه : روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۰۷ ساعت ۱۰

مهلت دریافت اسناد مزایده در سامانه : تا روز یک شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۳ ساعت ۱۵ 

مهلت بازدید از اموال غیرمنقول مورد اشاره : تا روز یک شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۳ ساعت ۱۵ 

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه : تا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ ساعت ۱۵

زمان بازگشایی در سامانه : روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۴ ساعت ۱۴  

زمان اعلام به برنده در سامانه : روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۴ ساعت ۳۰/۱۴  

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرایی

 ضمناً رعایت موراد ذیل الزامی است .

  1. برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده  ( در صورت وجود هزینه مربوطه ) ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد .
  2. کلیه اطلاعات موارد اجاره شامل مشخصات ، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه ، قابل مشاهده ، بررسی و انتخاب می باشد .
  3. علاقه مندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام  و دریافت گواهی الکترونیکی ( توکن ) به شماره ذیل تماس ۴۱۹۳۴ – ۰۲۱ ( مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ) حاصل نمایند .
  4. اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها ، در سایت سامانه (  www.setadiran.ir  ) بخش (( ثبت نام / پروفایل مزایده گر )) موجود است .
  5. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه به معامله در اسناد مزایده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  6. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این مزایده شرکت نمایند ، لیکن متقاضیانی می توانند در مزایده خانه سنتی شرکت نماید که دانشجو یا فارغ التحصیل یا دارای مجوز فعالیت در رشته یا حوزه گردشگری و جهانگردی و موزه داری و عکاسی باشند .
  7. شرکت کنندگان موظف هستند قبل از ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه ستاد  ، مبالغی را به شرح جدول فوق الذکر به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی واریز  نمایند .
  8.  برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
  9. شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  10. قیمت پیشنهادی بایستی به طور صریح و روشن بوده و مشروط نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال می گردد  .
  11. برنده مزایده موظف است مبلغی را  معادل ۱ سال (  ۱۲ ماه ) اجاره بهاء پیشنهادی به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات  به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی و همچنین یک فقره چک سفید بابت تخلیه  قبل از انعقاد قرارداد به امور مالی تحویل نماید .
  12. برنده مزایده موظف است نسبت به پرداخت اجاره بهاء اموال غیرمنقول مورد اشاره به صورت ماهیانه اقدام لازم را به عمل آرود . 
  13. مدت زمان اجاره اموال غیرمنقول  مورد اشاره  به مدت ۱۲ ( دوازده ) ماه یا ۱ ( یک ) سال شمسی می باشد .
  14. پرداخت کلیه هزینه ها شامل بیمه ، مالیات ، عوارض ،  مالیات بر ارزش افزوده ، قبوض مصرفی ( آب ، برق ، گاز و تلفن ) و غیره  بر عهده برنده مزایده می باشد .

۱۵-کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد شرکت در مزایده عمومی  فوق الذکر را دارند بایستی تا روز چهارشنبه مورخ  ۹۸/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲  اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی شرکت در مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد  آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .     

روابط عمومی شهرداری پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*