۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
برنامه‌های شهرداری پاوه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا/پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در این رابطه

برنامه‌های شهرداری پاوه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا/پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در این رابطه

صبح امروز جلسه‌ای فوق‌العاده در سالن جلسات شورای اسلامی شهر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با دستور کار اقدامات پیشگیرانه در رابطه با مقابله با ویروس کرونا برگزار و اقداماتی در دستور کار شهرداری پاوه قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری شهردار پاوه با اشاره به اهمیت […]

صبح امروز جلسه‌ای فوق‌العاده در سالن جلسات شورای اسلامی شهر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با دستور کار اقدامات پیشگیرانه در رابطه با مقابله با ویروس کرونا برگزار و اقداماتی در دستور کار شهرداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری شهردار پاوه با اشاره به اهمیت موضوع عنوان کرد: متعاقب جلسه مذکور و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرداری پاوه از همین امروز اقداماتی از قبیل ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر، مساجد و وسائل بازی موجود در پارک‌ها را به صورت روزانه در دستور کار خود قرار داد و به منظور انجام اصولی آن نیز صبح امروز از کارشناسان شبکه بهداشت جهت آموزش نیروهای خدمات شهری دعوت به عمل آمد و آنان آموزش‌های لازم در رابطه با نحوه ترکیب مواد ضدعفونی کننده و همچنین نحوه صحیح انجام گندزدایی و ضد عفونی را ارائه دادند.

مهندس آذری افزود: همچنین صبح امروز پرسنل غسالخانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، آموزش‌های لازم را توسط کارشناسان مدعو شبکه بهداشت دریافت نمودند.

شهردار پاوه ادامه داد: از فردا مواد ضدعفونی کننده به صورت روزانه در اختیار رانندگان تاکسی درون‌شهری و همچنین مستأجران ترمینال مسافربری جهت ضدعفونی روزانه تاکسی‌ها و محوطه ترمینال با نظارت شهرداری قرار داده خواهد شد.

پایان بخش این گفتگو انتشار پیامی از طرف شهردار و اعضای شورای اسلامی در رابطه با موضوع مذکور به شرح ذیل بود:

بسمه تعالی

شهروندان گرامی؛

با توجه به شرایط موجود کشور و تهدید کرونا ویروس از کلیه شهروندان تقاضا می‌شود با در نظر گرفتن وضعیت کنونی، پیشگیرانه‌ترین کار قرنطینه فردی و ماندن در منزل، عدم حضور در اماکن عمومی و پرخطر و رعایت نکات ایمنی و توصیه‌های وزارت بهداشت می‌باشد.

از سوی دیگر شهروندان محق می‌باشند از حقایق وقایع رخ داده در این خصوص مطلع گردیده و امورات زندگی خویش و خانواده خود را مدیریت کنند. 

شهردای پاوه با تمام توان و با حمایت کامل شورای محترم شهر نسبت به انجام امورات محوله در خصوص کرونا ویروس عمل خواهد کرد.

همه ما در قبال سلامت خود و جامعه خویش مسئول می‌باشیم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*