۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی تجدید مزایده – نوبت اول

آگهی تجدید مزایده – نوبت اول

شهرداری پاوه در اجرای بند ۴  صورتجلسه شماره ۱۱۶ مورخ ۹۸/۰۹/۱۴ شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد  اموال منقول خود را به شرح جدول و شرایط ذیل از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۴  صورتجلسه شماره ۱۱۶ مورخ ۹۸/۰۹/۱۴ شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد  اموال منقول خود را به شرح جدول و شرایط ذیل از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به آدرس www.setadiran.ir  و با شماره تجدید مزایده ۱۱۸ به صورت الکترونیکی به فروش رساند .

ردیف موضوع تجدید مزایده عمومی تیپ مدل رنگ شماره پلاک مبلغ پایه تجدید مزایده عمومی ( ریال ) مبلغ سپرده شرکت در تجدید مزایده عمومی ( ریال) شماره سیستمی تجدید مزایده  عمومی در سامانه ستاد
۱ فروش لودر هپکو               HL115B ۱۳۸۰ زرد —- ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ۱۰۹۹۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۱
۲ فروش کامیون کمپرسی آمیکو M1929D ۱۳۸۸ سفید – روغنی ۱۹ایران۳۲۸ع۵۴ ۴/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۲۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ۱۰۹۹۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۲

زمان انتشار تجدید مزایده در سامانه : روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۴ ساعت ۱۳

مهلت دریافت اسناد تجدید مزایده در سامانه : تا روز شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۳۰ ساعت ۱۶ 

مهلت بازدید از خودروها مورد اشاره : تا روز  شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۳۰ ساعت ۱۵ 

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه : تا روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۹ ساعت ۱۶

زمان بازگشایی : روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۰ ساعت ۱۵  

زمان اعلام به برنده : روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۰ ساعت ۱۵/۳۰  

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرایی

 ضمناً رعایت موراد ذیل الزامی است .

  1. برگزاری تجدید مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند تجدید مزایده شامل خرید و دریافت اسناد تجدید مزایده ( در صورت وجود هزینه مربوطه ) ، پرداخت تضمین شرکت در تجدید مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایی پاکات ، اعلام به برنده ، واریز وجه تجدید مزایده ، تحویل کالا و  اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد .
  2. کلیه اطلاعات موارد فروش شامل مشخصات ، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده ، بررسی و انتخاب بوده و پیشنهاد می گردد با توجه به تنوع کالاهای مطرح شده در تجدید مزایده ، قبل از ارائه پیشنهاد از اقلام موضوع تجدید مزایده بازدید به عمل آورند .
  3. علاقه مندان به شرکت در تجدید مزایده می بایست جهت ثبت نام  و دریافت گواهی الکترونیکی ( توکن ) به شماره ذیل تماس ۴۱۹۳۴ – ۰۲۱ ( مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ) حاصل نمایند .
  4. اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها ، در سایت سامانه (  www.setadiran.ir  ) بخش (( ثبت نام / پروفایل مزایده گر )) موجود است .
  5. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه به معامله در اسناد تجدید مزایده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  6. برندگان اول یا دوم و سوم ( در صورت اعلام برابر مقررات ) تجدید مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد یا پرداخت وجه خودرو در مدت ۷ روز برابر ماده ۸ آئین نامه مالی شهرداری نشوند سپرده شرکت در تجدید مزایده آنان به نفع شهرداری پاوه ضبط خواهد شد .
  7. شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  8. قیمت پیشنهادی بایستی صریح و روشن بوده و مشروط و پایین تر از قیمت پایه  نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال می گردد  .
  9.  کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این تجدید مزایده شرکت نمایند  .
  10. برنده تجدید مزایده موظف است مبالغی را به شرح جدول فوق الذکر قبل از ارائه پیشنهاد قیمت به عنوان سپرده شرکت در تجدید مزایده و همچنین ۱۰ درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات  به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی قبل انعقاد قرارداد به امور مالی تحویل نماید .
  11. برنده تجدید مزایده موظف است در مقابل فروش هر خودرو  برابر ماده ۸ آئین نامه مالی شهرداری ها به مدت ۷ ( هفت ) روز وجه نقد خودرو را به حساب شهرداری پاوه واریز نماید . 
  12. فروش هر خودرو مشمول ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده می گردد لذا پرداخت کلیه هزینه ها اعم از  مالیات ، عوارض شهرداری ،  مالیات بر ارزش افزوده ، نقل و انتقال در شهرداری و دفترخانه ،  سند نویسی در دفترخانه و خلافی خودرو  و غیره بر عهده برنده تجدید مزایده  می باشد
  13. سپرده شرکت در تجدید مزایده زمانی به برنده تجدید مزایده مسترد می گردد که علاوه بر رعایت مفاد بندهای ۶ و ۱۱ و ۱۲ این آگهی ، از تاریخ تحویل خودرو پس از انجام مراحل قانونی به مدت ۳۰ روز نسبت به تعویض پلاک خودرو اقدام در غیر اینصورت سپرده شرکت در تجدید مزایده ضبط می گردد . 

۱۴-کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد شرکت در تجدید مزایده عمومی  فوق الذکر را دارند بایستی تا روز سه شنبه مورخ  ۹۹/۰۲/۰۹ ساعت ۱۲  اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی شرکت در تجدید مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد  آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .

روابط عمومی شهرداری پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*