۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تقدیر از اعضای شورای شهر پاوه به مناسبت روز ملی شوراها

تقدیر از اعضای شورای شهر پاوه به مناسبت روز ملی شوراها

همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، شهردار پاوه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر و تبریک این مناسبت به اعضای شورای اسلامی شهر این روز را گرامیداشت. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ؛ در این مراسم مهندس آذری شهردار پاوه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز شوراها، با اشاره به […]

همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، شهردار پاوه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر و تبریک این مناسبت به اعضای شورای اسلامی شهر این روز را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ؛ در این مراسم مهندس آذری شهردار پاوه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز شوراها، با اشاره به ریشه داشتن نهاد شورای اسلامی در قرآن و مبانی دین مبین اسلام و جایگاه ویژه آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: شورا نهادی برخاسته از جنس مردم و پلی ارتباطی میان دولت و مردم است که برابر قانون وظایف خطیری بر عهده دارد که مهمترین بخش آن نقش نظارتی شورا در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان است.

شهردار پاوه ضمن تقدیر از همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان ابراز امیدواری نمود انشاءالله با تداوم این همکاری و همدلی تمام قوای خود را در راستای خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان و انجام امور عام المنفعه به کار گیریم.

در ادامه اعضای شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخته و ضمن تقدیر از مهندس آذری جهت حضور در شورای اسلامی شهر و توجه و احترام وی به شأن و جایگاه شورای اسلامی، از زحمات شبانه روزی شهردار پاوه تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از سوی مهندس آذری از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*