۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
خرید یک دستگاه کمپرسی جهت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات عمرانی شهرداری پاوه

خرید یک دستگاه کمپرسی جهت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات عمرانی شهرداری پاوه

شهرداری پاوه جهت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات عمرانی خود یک دستگاه کامیون کمپرسی بِی بن از محل اعتبارات داخلی خریداری کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری شهردار پاوه در این رابطه اظهار داشت: ماشین آلات سنگین شهرداری نیاز به نوسازی و تجهیز دارد که در این راستا یک دستگاه کمپرسی خریداری شده […]

شهرداری پاوه جهت تجهیز و نوسازی ماشین‌آلات عمرانی خود یک دستگاه کامیون کمپرسی بِی بن از محل اعتبارات داخلی خریداری کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری شهردار پاوه در این رابطه اظهار داشت: ماشین آلات سنگین شهرداری نیاز به نوسازی و تجهیز دارد که در این راستا یک دستگاه کمپرسی خریداری شده است.

شهردار پاوه عنوان کرد: با وجود مشکلات مالی که در سال گذشته گریبانگیر شهرداری‌های سراسر کشور شده بود، شهرداری پاوه توانست با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و از محل درآمدهای داخلی، در اسفندماه سال گذشته یک دستگاه کمپرسی جفت جمعاً ۲۶ تن بِی‌بن به قیمت تمام شده ۱۱۶۲۵۰۰۰۰۰ تومان خریداری نموده (۴۶۵ میلیون تومان آن توسط شهرداری و مابقی توسط سازمان شهرداریهای کشور پرداخت شده است) و در هفته جاری تحویل بگیرد.

مهندس آذری افزود: لازم به ذکر است سهمیه استان کرمانشاه در سال گذشته دو دستگاه کمپرسی بود که با توجه به وضعیت نامساعد مالی شهرداریها تنها شهرداریهای پاوه و سنقر توانستند در خصوص پرداخت مبلغ سهم شهرداری به سازمان شهرداریها اعلام آمادگی و نسبت به جذب آنها اقدام نمایند.

وی در پایان عنوان کرد: ناوگان موتوری و وجود خودروهای سنگین ترابری در شهرداری‌ها علاوه بر تسهیل و تسریع در اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی، پشتیبانی برای مدیریت بحران و کمک‌رسانی به موقع در زمان بروز حوادث محسوب می‌شود که با وجود آنها می‌توان به کمک دیگر دستگاه‌ها برای کاهش و رفع بحران و نیز مرمت و بازسازی اقدام جدی نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*