۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تقدیر از پرستاران بیمارستان قدس به مناسبت روز پرستار

تقدیر از پرستاران بیمارستان قدس به مناسبت روز پرستار

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در بیمارستان قدس همزمان با روز پرستار از زحمات شبانه‌روزی و ایثارگرانه تعدادی از پرستاران خدوم بخشهای مختلف به نمایندگی از تمام پرستاران تجلیل به عمل آوردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری شهردار پاوه در این آئین […]

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در بیمارستان قدس همزمان با روز پرستار از زحمات شبانه‌روزی و ایثارگرانه تعدادی از پرستاران خدوم بخشهای مختلف به نمایندگی از تمام پرستاران تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری شهردار پاوه در این آئین که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی و ایثارگرانه پرستاران مخصوصا در دوران شیوع اپیدمی عنوان کرد: وصف زحمات شما پرستاران گرامی و تقدیر از آن در هیچ واژه و عبارتی نمی‌گنجد و ما را یارای تقدیر از آن نیست و ان‌شاءالله مأجور درگاه خداوند متعال باشید.

شهردار پاوه افزود: ما بر خود وظیفه دانستیم به نمایندگی از مردم جهت عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت برسیم و عنوان نمائیم خود را مدیون از خودگذشتگیها و خدمات شما علی‌الخصوص در این دوران سخت بیماری کرونا می‌دانیم؛ شرایطی که در آن همه از یکدیگر و حتی از فامیل درجه یک و مریض خود فاصله می‌گیرند اما شما دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمت به این بیماران از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌نمایید.

در این برنامه اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شبکه بهداشت و درمان نیز طی سخنانی از خدمات ارزنده پرستاران زحمت‌کش بیمارستان تجلیل به عمل آوردند.

پایان بخش مراسم اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود به تعدادی از پرستاران بخشهای مختلف به نمایندگی از کلیه پرستاران بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*