۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای – نوبت اول

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای – نوبت اول

شهرداری پاوه در اجرای بند ۴ صورتجلسه شماره ۱۵۲ مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد مناقصه عمومی خرید شن و ماسه به شماره ۹۹۸۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شرایط و جدول ذیل برگزار نماید . کلیه مراحل […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۴ صورتجلسه شماره ۱۵۲ مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد مناقصه عمومی خرید شن و ماسه به شماره ۹۹۸۵ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شرایط و جدول ذیل برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری  مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

ردیف

موضوع مناقصه عمومی

مقدار

مبلغ پایه مناقصه عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه عمومی ( ریال)

شماره مناقصه عمومی در سامانه ستاد

۱

ماسه (۶-۰) مرغوب با شیت آزمایشگاهی برای آسفالت

۱۵۰۰۰ تن

 

۱۲/۴۲۵/۰۰۰/۰۰۰

 

۶۲۱/۲۵۰/۰۰۰

 

۲۰۹۹۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۱۳

۲

ماسه (۶-۰) مرغوب با شیت آزمایشگاهی برای کارهای عمرانی

۵۰۰۰ تن

۳

شن ۱۴ مرغوب با شیت آزمایشگاهی برای آسفالت

۵۰۰۰ تن

شرایط  :

  • تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ستاد روز یک شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۰ می باشد .
  • مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه : از روز یک شنبه مورخ ۱۲/۱۰/ ۹۹ ساعت ۱۰ الی روز شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷  
  • مهلت زمانی ارائه پیشنهادها : تا روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۶ ساعت ۱۷
  • زمان بازگشایی پاکت ها : روز چهار شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۷ ساعت ۱۵
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه برابر آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  • برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان برابر آئین نامه مالی شهرداری ها به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  • پیشنهادهای بدون سپرده شرکت در مناقصه ، مخدوش و دارای خط خوردگی  ، مشروط و بدون مهر و امضاء قابل قبول نمی باشد.
  • صرفاً مالکین یا بهره برداران کارخانه دانه بندی شن و ماسه واجد شرایط در محدوده شهرستان پاوه می توانند در این مناقصه شرکت نمایند.
  • کلیه متقاضیان موظف هستند قبل از ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه ستاد ، مبالغی را به شرح جدول فوق الذکر به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره حساب ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی  به امور مالی تحویل نمایند .
  • اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه می باشد .
  • اطلاعات تماس شهرداری پاوه جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اسناد مناقصه و ارائه پاکت ها . آدرس : پاوه خیابان محمد غزالی تلفن : ۴۶۱۲۲۸۱۹- ۰۸۳ مسئول واحد عمران
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : ۴۱۹۳۴ ۰۲۱
  • شن و ماسه مورد مناقصه از لحاظ آزمایش های مربوطه ، کنترل کیفیت ، طرح اختلاط و مشخصات منطبق با مصالح مندرج در مفاد نشریه شماره ۱۰۱ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  با رعایت استانداردهای لازم  بایستی مورد تأیید واحد نظارت و واحد عمران  باشد .
  • تأمین تجهیزات ، ماشین آلات ، نیروی انسانی و ملزومات و پرداخت کلیه هزینه ها و آزمایشات شن و ماسه بر عهده برنده مناقصه می باشد .
  • در صورت تأیید شن و ماسه آسفالت و کارهای عمرانی از طریق شیت آزمایشکاهی، هزینه تهیه طرح اختلاط آسفالت توسط آزمایشگاه مورد تأیید شهرداری بر عهده برنده مناقصه می باشد .
  • برنده مناقصه موظف است در مدت زمان قرارداد هر تعداد که شهرداری صلاح بداند نسبت به نمونه برداری کنترل کیفیت آزمایشگاهی شن و ماسه ( انتخاب آزمایشگاه با شهرداری می باشد ) با هزینه خود اقدام نماید .
  • در صورتیکه که شن و ماسه حمل شده به محل دپوی تعیین شده مورد تأیید شهرداری پاوه نباشد برنده مناقصه موظف است با هزینه شخصی خود مجدداً نسبت به عودت و حمل شن و ماسه تأیید نشده اقدام نماید .
  • نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت ، امضاء و مهر شده و در سامانه بارگذاری گردد و صرفاً اسناد پاکت های پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش بوده و در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی(کاغذی) و فاقد امضای الکترونیکی(دارای مهر گرم) مورد پذیرش نیست.
  • کلیه متقاضیان واجد شرایطی که قصد شرکت در مناقصه فوق الذکر را دارند بایستی تا روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۶ ساعت ۱۳  اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی شرکت در مناقصه را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .

روابط عمومی شهرداری پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*