۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تقدیر از زحمات کارگران خدماتی تلاشگر شهرداری پاوه

تقدیر از زحمات کارگران خدماتی تلاشگر شهرداری پاوه

مهندس آذری شهردار پاوه همزمان با روز کارگر طی مراسمی (که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد) از زحمات کارگران خدوم شهرداری که در ایام پاندمی کووید ۱۹ مضاعف شده است تجلیل به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری ضمن تبریک این مناسبت به کارگران سخت‌کوش شهرداری، عنوان نمود: این مناسبت […]

مهندس آذری شهردار پاوه همزمان با روز کارگر طی مراسمی (که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد) از زحمات کارگران خدوم شهرداری که در ایام پاندمی کووید ۱۹ مضاعف شده است تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس آذری ضمن تبریک این مناسبت به کارگران سخت‌کوش شهرداری، عنوان نمود: این مناسبت و مراسم بهانه‌ای است تا هم شما را حضوراً زیارت نماییم و هم بتوانیم از طریق آن مراتب قدردانی خود را از زحمات شما عزیزان ابراز نماییم.

شهردار پاوه افزود: بنده از زحمات شما بزرگواران که در سرما و گرما و در زمان استراحت مردم بیدار هستید و جهت کمک به حفظ بهداشت شهر و سلامت مردم مخصوصا در این دوران پاندمی سلامت خود را به خطر انداخته و با جدیت در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستید تشکر و قدردانی می‌نمایم و کل مجموعه شهرداری و آرامش و رضایت شهروندان را به نوعی مدیون زحمات شما می‌دانم؛ چرا که اگر کار شما بنا به هر دلیلی فقط یک روز تعطیل شود از نظر بهداشتی فاجعه‌ای در شهر رخ خواهد که زندگی و کار همه ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مهندس آذری در ادامه گفت: با توجه به ریسک کار شما از نظر ابتلا به کرونا ویروس، پیگیر در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون شما عزیزان از طریق شبکه بهداشت هستیم که ان‌شاءالله با همکاری و تعامل شبکه بهداشت این مهم محقق خواهد شد.

در ادامه، کارگران خدوم شهرداری طی سخنانی از شهردار پاوه به دلیل پرداخت به موقع حقوق و مزایای خود در شرایط سخت اقتصادی که گریبانگیر شهرداری‌ها است تشکر نمودند.

در پایان مراسم با اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود از زحمات شبانه‌روزی کارگران سخت‌کوش شهرداری تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است به دلیل محدودیتهای ناشی از وضعیت شهر از نظر شیوع کرونا ویروس، صرفا تعدادی از کارگران شهرداری به نمایندگی از سایر عزیزان حضور یافتند و هدایای سایر بزرگواران که در بخش‌های رفت و روب و جمع‌آوری زباله و عمران و فضای سبز مشغول فعالیت هستند در اسرع وقت تقدیم حضور آنان خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*