۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
رضایت‌بخش بودن نتایج حاصل از جلسه بررسی و حل مشکلات فراروی تصویب طرح تفصیلی و تهیه طرح جامع

رضایت‌بخش بودن نتایج حاصل از جلسه بررسی و حل مشکلات فراروی تصویب طرح تفصیلی و تهیه طرح جامع

سرپرست شهرداری پاوه نتایج حاصل از جلسه دیروز یکشنبه هفتم شهریورماه در محل دفتر کار مدیر محترم شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص بررسی و حل مشکلات طرح تفصیلی و تهیه طرح جامع را رضایت‌بخش ارزیابی نمود. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه با بیان این مطلب […]

سرپرست شهرداری پاوه نتایج حاصل از جلسه دیروز یکشنبه هفتم شهریورماه در محل دفتر کار مدیر محترم شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص بررسی و حل مشکلات طرح تفصیلی و تهیه طرح جامع را رضایت‌بخش ارزیابی نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه مهندس آذری سرپرست شهرداری پاوه با بیان این مطلب که در جلسه مذکور مسائل و مشکلات فراروی تصویب طرح تفصیلی و ضرورت تهیه و تصویب طرح جامع برای شهر و روستاهای الحاقی بصورت یکپارچه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: عمده‌ترین موضوعی که باعث تأخیر در نهایی شدن نقشه‌های طرح تفصیلی شده بود، چالشهای حذف  بخشهایی از محدوده‌های مسکونی و ساخت و سازهای وضع موجود به صورت پراکنده در سطح شهر به ویژه محدوده طرحهای تفکیکی سنوات گذشته  بر روی نقشه و اختلاف نظر بین دستگاهها بود، که در این جلسه مقرر شد فعلاً نواحی و قسمتهای دارای سوابق و بلااشکال بر روی نقشه جانمایی تا متعاقبا در مورد سایر نواحی که حدود ۵ درصد از محدوده شهر را شامل میشود در فازهای بعدی تصمیم‌گیری شود.

مهندس آذری ادامه داد: برای مشاور طرح تفصیلی نیز مهلتی دو هفته‌ای تعیین شد تا با هماهنگی شهرداری و کارشناسان راه و شهرسازی استان اصلاحات مورد نیاز و ویرایش ترسیمی نقشه‌ها را انجام و نقشه‌های کامل طرح را برای طی مراحل تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان تحویل نماید.

سرپرست شهرداری پاوه با اشاره به اتمام دوره طرح جامع و الحاق روستاهای دوریسان، چورژی، نسمه و سرکران به شهر پاوه و اتمام دوره طرحهای هادی این روستاها و ضرورت تهیه طرح جامع گفت: در این جلسه مقرر شد تا مقدمات مرحله اول تهیه طرح جامع به موازات طی روند تصویب طرح تفصیلی فراهم شود.

مهندس آذری افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور هماهنگی بیشتر و تسریع روند تصویب طرح، مقرر است جلسه‌ای در این رابطه روز چهارشنبه هفته جاری در استانداری  در حضور معاونت محترم امور عمرانی استانداری بعنوان رئیس کمیسیون ماده ۵ استان تشکیل شود.

وی در پایان از اهتمام و پیگیریهای دلسوزانه مهندس بالایی سرپرست محترم فرمانداری و همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه در راستای حل و فصل مشکلات این طرحها صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*